وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تصادف عجیب این هواپیما بزرگ با این خودرو (عکس)

تصادف عجیب این هواپیما بزرگ با این خودرو (عکس)
به گزارش ایران ناز: یکی از موضوعاتی که بارها از سوی مسئولان دولتی و مدیران ایرلاین های مختلف به عنوان دلیل تاخیر پروازها در کشورمان اعلام می شود، تحریم ها و نبود امکانات فنی لازم برای استفاده از تمام هواپیماهای موجود در کشور است.این موضوع اگرچه تا حدی قابل قبول و صحیح است اما به عاملی برای پنهان کردن برخی مشکلات اداری و مدیریتی و یا سهل انگاری هاست که در این ایرلاین ها یا کارکنان مرتبط با بخش پرواز صورت می گیرد اما برای رسانه ها و مردم پوشیده باقی می ماند.

عدم رعایت ضوابط فنی و ایمنی یکی از این موضوعات فوق است که طی روزهای گذشته نیز حادثه ای دیگر را رقم زده اما این بار نیز تلاش شده این موضوع به رسانه ها درز پیدا کند. ماجرا، مربوط به حادثه ای عجیب و قابل تامل برای یکی از ایرباس های شرکت هواپیمایی "آتا ایر" است که از جمله شرکت های مشهور در شمال غرب کشورمان محسوب می شود.
 
تصادف عجیب این هواپیما بزرگ با این خودرو (عکس)

چند روز قبل (اواخر هفته گذشته)، یک فروند ایرباس 320 هواپیمایی آتا در اثر برخورد پله به درب ورودی جلوی هواپیما، دچار آسیب دیدگی شده و چند وقتی امکان ارائه سرویس به مردم را نخواهد داشت.بر اساس مشاهده برخی افراد، شدت برخورد به درب جلوی هواپیما آنقدر زیاد بوده است که در اثر این حادثه، درب کاملا از جای خود جدا شده و مسئولان این شرکت مجبور شده اند این هواپیما که جزء بهترین پرنده های آتا است را به آشیانه بفرستند.

اگرچه با بررسی های کارشناسان، افراد خاطی مشخص و تنبیه شده اند اما با توجه به تکرار این اشتباهات در بسیاری از ایرلاین های ایرانی و عدم اعلام آنها، باید فهمید که شاید برای برخی مدیران، تاکید بر تحریم ها و تداوم یافتن این اقدامات غیرقانونی و ضد بشری غرب، بهتر از باز شدن راههای خرید قطعات و هواپیما باشد.