وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خبری از ثروت شوکه کننده ی شاهرخ خان (عکس)

خبری از ثروت شوکه کننده ی شاهرخ خان (عکس)
به گزارش ایران ناز شاهرخ خان با ثروت ۵۴۰ میلیون دلاری عنوان پادشاه بالیوود برای شاهرخ خان کم هم است. ثروت او حتی از ستارگان بزرگ هالیوود همچون تام کروز و برد پیت بیشتر است. «شاهرخ خان» یکی از بازیگران محبوب و شناخته شده در بالیوود است که اخیرا عنوان «پادشاه بالیوود» را از آن خود کرده است.
 
هر چند این عنوان به خاطر حضور او در فیلمهای مطرح هندی به او داده شده ولی وی با ثروت ۵۴۰ میلیون دلاری عنوان پادشاه بالیوود برای او کم هم است. ثروت او حتی از ستارگان بزرگ هالیوود همچون تام کروز و برد پیت بیشتر است.
 

 


او دوم نوامبر ۱۹۶۵ در مرکز پرستاری تالوار در دهلی نو متولد شد. فعالیت سینمایی خود را از اواخر سال ۱۹۸۰ آغاز کرد اولین فیلم او یک کار تلویزیونی با نام آنی جیوس ایت توس آنس این ویچ بود. او با بازی در بیش از ۷۰ فیلم هندی بعد از «آمیتا باچان» و «کاپورها» یکی از بزرگترین ستارگان سینمای هند معرفی می شود. خان سال ۱۹۹۱ با چیبر گوری ازدواج کرد و در حال حاضر دو فرزند دارد.
 


البته حرفه او منحصر به بازیگری و اجرای برنامه زنده در تلویزیون نیست بلکه او سرمایه گذار بزرگی هم است که تقریبا بیشتر سرمایه خود را در بخش سرگرمی سرمایه گذاری کرده است . او مالک دو استودیوی فیلمسازی «دریمز» و «ردچیل» است که بیش از ۲۰۰میلیون دلار درآن سرمایه گذاری کرده است. یک تیم ورزشی کریکت دارد و چندین خانه ، عمارت و املاک و مستغلات در کشورهای مختلف . به بخشی از ثروت شاهرخ خان در گزارش زیر توجه کنید.
 


خانه چند هزار متری شاهرخ خان در بمبئی که (Mannat) نام دارد ۶ طبقه دارد و گذشته از چندین اتاق ، دفتر ، کتابخانه ، ورزشگاه خصوصی و استخر پنجره هایی ضد گلوله هم دارد که از آلمان آورده است. این عمارت به سبک ایتالیایی بنا شده و همسرش هر اتاق را به یک شکل طراحی کرده است.
 

 
گفته می شود ارزش کلکسیون اتومبیلهای لوکس «شاهرخ خان» به ۵۰ میلیون دلار می رسد ، او چندین خودروی لوکس دارد که از میان آنها بی ام دابلیو مدل SRK سری ۷ ، بی ام دابیلو کانورتیبل ،‌آئودی A6 ، رولز رویس فانتوم کوپه ، بنتلی کانتینتال جی تی ، میتسوبیشی پاجرو و لندکروز مدلهای محبوب او هستند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره