وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اگر دمای بدنتان زیاد است بخوانید

اگر دمای بدنتان زیاد است بخوانید
می‌خواهید پوستی جوان داشته باشید

با عصاره این گیاه حمام كنید

اگر در گروه افرادی قرار دارید كه مجبورید چند ساعتی را زیر نور خورشید بگذرانید، بهتر است به توصیه ما عمل كنید. حمام كردن با آبی كه در آن اسانس یا عصاره پرتقال وجود دارد تاثیر زیادی در شادابی پوست و آبرسانی بهتر سلول‌های پوستی دارد. برای این منظور کافی است وان حمام را از آب ولرم پرکنید و نصف استكان عصاره یا اسانس پرتقال را درون وان بریزید. خلال كردن پوست تازه پرتقال و قرار دادن آن در این آب هم می‌تواند به بهبود شادابی و افزایش ریلكسی شما كمك كند جالب است.

 
تنها كافی است به مدت 30 دقیقه در وان دراز بکشید. پس از گذشت 30 دقیقه و دوش گرفتن، خواهید دید که پوست بدن‌تان نرم، بانشاط، جوان  و لطیف شده است. برای تهیه اسانس نارنج یا پرتقال کافی است رنده شده پوست این میوه را بجوشانید و پس از جوشانیدن آن را صاف کرده و در حمام استفاده کنید. اگر عصاره صنعتی پرتقال را در داروخانه‌ها پیدا نكردید، می‌توانید با جوشاندن خلال پوست پرتقال این عصاره را تهیه كنید.

 اگر از سنگینی هوا خسته‌اید

با این حمام میكروب‌زدایی كنید

روزهایی كه مجبورید بیشتر در سطح شهر تردد کنید بیشتر از همیشه در معرض هوای كثیف و آلوده، دود ماشین‌ها و دیگر آلودگی‌های محیطی قرار می‌گیرید. در این شرایط افراد بیشتر از همیشه دچار سنگینی هستند و احساس كسالت می‌كنند. برای رفع این مشكل راه‌حل ساده‌ای وجود دارد و آن حمام كردن با آبی است كه عصاره اكالیپتوس در آن وجود دارد.

 
برای تهیه این عصاره كافی است 10 تا 15 گرم اكالیپتوس را درون 3 لیوان آب بریزید و اجازه دهید یك لیوان از آب موجود در آن تبخیر شود و بجوشد. این جوشانده را پس از ولرم شدن به آب نیمه ولرم وان اضافه كنید. دراز كشیدن در این وان و استنشاق عطر خوش اكالیپتوس علاوه بر میكروب‌زدایی می‌تواند به میكروب‌زدایی از سیستم تنفسی  بدن هم كمك كند.

دردهای مفصلی دارید؟

زنجبیل‌درمانی كنید

حمام کردن با عصاره زنجبیل می‌تواند بخش زیادی از دردهای مفصلی و استخوانی را تسكین دهد. اگر این روزها درد‌های مفصلی كلافه‌تان كرده، می‌توانید با حمام كردن با عصاره زنجبیل بخش زیادی از دردهای‌تان را تسكین دهید. اما باید مراقب باشید كه اگر در گروه افراد گرم‌مزاج قرار دارید نباید بدون مشورت با متخصص طب سنتی و به طور خودسرانه از این گیاه دارویی استفاده كنید. چراكه ممكن است با حساسیت یا برون‌ریزی پوستی رو‌به‌رو شوید. برای  استفاده از این حمام کافی است 3 تا 4 قطره از عصاره زنجبیل را درون وان حمام بریزید و برای 20 تا 30 دقیقه درون آب دراز بكشید.