وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

افزایش قوای جنسی با تغذیه ی سالم

افزایش قوای جنسی با تغذیه ی سالم
برای مرحله بعد که باید به اندازه کافی خون به سیستم تناسلی برسد و هورمون های جنسی تراوش کند و انرژی فرد تامین شود، باید از این غذاها استفاده کرد؛ غذاهای دریایی که حاوی روی، سلنیوم و ید است، شکلات تلخ که محرک سیستم مغزی است، زنجبیل که باعث افزایش خونرسانی به دستگاه تناسلی مرد و زن می شود. زیتون سبز برای مردان و زیتون سیاه برای زنان و سیب که سبب تحریک و افزایش قوای جنسی می شود.

همچنین برای پیشگیری از اختلال نعوذ در مردان مصرف روزانه یک لیوان آب انار طبیعی توصیه شده است. میگو، سبزیجات برگ پهن مثل کاهو، گوجه فرنگی و روغن زیتون با تامین مواد لازم قدرت اسپرم سازی را افزایش می دهد.

اسفناج که سرشار از منیزیم است و سبب گشاد شدن رگ های خونی و جریان بهتر خون در اندام تناسلی می شود. لیموترش که به تولید و تحرک سلول های اسپرم کمک می کند. زغال اخته که با زدودن کلسترول رسوبی در رگ ها تاثیر کوتاه مدتی بر جریان خون داشته و بعضی از متخصصان تغذیه از آن به عنوان ویاگرای طبیعی نام برده اند.

سوپ جو، عسل، اووکادو، انجیر، بادام، مارچوبه و جگر که به علت داشتن ویتامین B6 به تولید هورمون مردانه تستوسترون کمک می کند. این را هم بدانید بر طبق نظر حکمای چینی جوشاندن و خوردن مارچوبه به مدت سه روز متوالی سیستم تناسلی مرد و زن را تقویت کرده

 
و برای بعضی بیماری های جنسی و کلیوی استفاده می شود. ریحان و اسطوخودوس هم یکی از موادی است که بوی آن محرک قوای جنسی در زنان است. البته به یاد داشته باشید تاثیر این غذاها بر روی قوای جنسی اشخاص متفاوت است و فرق دارد.