وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رفع خستگی با این وعده ی غذایی

رفع خستگی با این وعده ی غذایی
باید بدانید برخی از مواد غذایی به مرور انرژی زیادی آزاد می‌کنند و شما مدت زمان بیشتری پرانرژی و با نشاط خواهید بود. برای اینکه خستگی این روزها را از تن به در کنید این پنج ماده‌ی غذایی را دریابید. با ما همراه باشید.

بفرمایید ماست خوشمزه …

ماست به سرعت هضم می‌شود و برای همین هم کمی بعد از مصرف ماست انرژی خوبی تولید می‌شود و به این ترتیب خیلی زود خستگی از شما دور می‌شود. باید بدانید که ماست حاوی پروتئین است و به همین دلیل هم انرژی که از مصرف آن تولید می‌شود طولانی مدت است. توجه داشته باشید ماست یونانی (نوعی ماست غلیظ) دو برابر بیشتر از ماست‌های معمولی پروتئین دارد. برای همین هم انرژی بیشتری تولید می‌کند.

پروبیوتیک های موجود در ماست‌ها هم باکتری‌های آسیب رسان را خنثی کرده و هم به هضم بهتر غذا کمک زیادی می‌کنند. نتایج پژوهش‌ها نشان می‌دهد که پروبیوتیک ها میزان اسید آمینه‌ی تریپتوفان مغز را افزایش داده و با خستگی و کسالت مقابله می‌کنند.

بلغور جو دو سر فوق‌العاده است

فرنی جو دو سر خواص زیادی برای مقابله با خستگی دارد. بلغور جو دو سر باعث می‌شود که قند خون در حالت نرمالی قرار بگیرد. این خاصیت برای افرادی که از دیابت رنج می‌برند بسیار مفید است. علاوه بر این فرنی جو دو سر برای سلامت دستگاه گوارش نیز خوب است.باید بدانید که بلغور جو دو سر سرشار از فیبرهای غذایی است
 
که باعث ایجاد احساس سیری طولانی مدتی می‌شود. از این گذشته این ماده‌ی غذایی حاوی میزان قابل توجهی منیزیم، پروتئین، ویتامین B۱ و فسفر می‌باشد. خوشبختانه این مواد مغذی نیز سطح انرژی را بالا برده و با خستگی مقابله می‌کنند. البته باید بدانید که فرنی جودو سر شاخص گلیسمی نیز دارد اما خواص آن بیشتر از ضرر آن است.