وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

با تفریحات سوپر استارهای ایرانی آشنا شوید (عکس)

با تفریحات سوپر استارهای ایرانی آشنا شوید (عکس)
مثال این موارد به قدری زیاد است که می‌توان به جرات گفت که به اندازه همه هنرمندان این فهرست ادامه خواهد داشت اما ما فقط سوپراستارهایی را مد نظر قرار داده‌ایم که در سرگرمی و تفریح مورد نظرشان هم به شدت موفق و یکی از بهترین‌ها در آن مورد هستند هرچند همه قبول دارند که اگر شما مشهور باشید و به‌ویژه اگر سوپر استار یا هنرمند و بعد به رشته‌ای دیگر بپردازید،
 
شهرت حتما در پیشبرد بهتر آن تاثیر چشم‎گیری دارد و حتی می‌توان گفت شهرت پله‌ای است برای موفقیت در رشته‌های دیگر البته برخی می‌گویند  پرداختن به کارهای دیگر، بازیگران  را چند بعدی می‌کند، به آنها این اطمینان را می‌دهد که خودشان را محک بزنند حتی اگر این کار یک تفریح ساده باشد که قرار نیست از آن پول دربیاورند.

سیامک انصاری بولینگ‌بازی روی فرش
 

با تفریحات سوپر استارهای ایرانی آشنا شوید (عکس)
 
سیامک انصاری درست مثل شخصیت‌هایی که بازی می‌کند علایق عجیب و غریبی دارد. او که از بچگی به واسطه کار پدرش به کار فرش علاقه داشته هر وقت بتواند به بازار فرش می‌رود و فرش می‌خرد البته او با فرش کارهای هنری جدید انجام می‌دهد که نامش «پچ ورک» یا همان هنر تکه‌دوزی است.البته سیامک انصاری به بولینگ هم علاقه زیادی دارد و به گفته خودش مدت‌هاست تمرین می‌کند. او حتی در برنامه «گپ» رامبد جوان هم وقتی قرار شد از علاقه‌مندی‌‌هایش بگوید بولینگ را درجای اول چیزهایی که دوست دارد، قرار داد.

رضا کیانیان مجسمه‌های چوبی
 

با تفریحات سوپر استارهای ایرانی آشنا شوید (عکس)
 
رضا کیانیان، عاشق مجسمه‌سازی با چوب است و این مجسمه‌ها  تمام سرگرمی رضا کیانیان است و به گفته خودش اگر هر وقت کار نداشته باشد در کارگاهش با چوب‌هایی که خودش از جنگل پیدا کرده کار می‌کند و یک مجسمه یا یک طرح از آنها درست می‌کند.

نگار جواهریان عشق سریال
نگار جواهریان هم از بازیگرانی است که علایق بامزه‌ای دارد. او چند وقت پیش در مصاحبه با ما گفته بود که تنها تفریحش در زندگی دیدن سریال است و حتی سریال‌های آلمانی را هم می‌بیند.

سیروان و زانیازخسروی قهرمانان پلی‌استیشن
 

با تفریحات سوپر استارهای ایرانی آشنا شوید (عکس)
 
به غیر از اینکه همه سیروان خسروی را به عنوان یک تنظیم‌کننده حرفه‌ای می‌شناسند، همه می‌دانند که سیروان به صورت دیوانه‌کننده‌ای پلی‌استیشن بازی می‌کند و حتی چند وقت پیش در مسابقات پلی‌استیشن که در تهران برگزار شد به مقام اول رسید. او و برادرش زانیار خسروی خودشان را از بهترین پلی‌استیشن‌بازهای ایران می‌دانند و حتی گفته بود اگر پلی‌استیشن تیم ملی داشت ما باید به تیم ملی دعوت می‌شدیم.

الناز شاکردوست قهرمان موتورسواری
الناز شاکر دوست اصولا آدم اکتیوی است و خیلی از تفریحاتش پسرانه است. خــودش می‌گوید به «داش الناز» معروف است. چند وقت پیش در مصاحبه‌ای برادرش فاش کرد که  او  یکی از بهترین موتورسوارهای باشگاه بانوان تهران است.

علیرضا عصار و مهران مدیری کل‌کل‌های بیلیاردی
 

با تفریحات سوپر استارهای ایرانی آشنا شوید (عکس)
 
بازیگران عشق بیلیارد کم نیستند و شاید این سرگرمی بسیاری از آنها باشد از جمله محمدرضا گلزار و علی دایی‌ اما شاید کل کل بیلیارد علیرضا عصار و مهران مدیری از همه معروف‌تر باشد. علیرضا عصار درباره رفاقتش با مدیری و بیلیاردبازی‌شان می‌گوید: «چند سال پیش من و مهران همدیگر را در یک جمع دوستانه دیدیم. آنجا من به اوگفتم که کارت را خیلی دوست دارم دست بر قضا او هم به من این را گفت.

البته ممکن است هر دو نفر تعارف کرده باشیم یا اینکه راست گفته باشیم. تلفن‌های‌مان را به هم دادیم. پس از آن روز تا همین الان حتی مواقعی که خیلی گرفتار بوده‌ایم تقریبا هر روز همدیگر را دیده‌ایم. بیلیارد جزو تفریحات هر دوی ماست.هر دفعه که مهران مدیری احساس می‌کند بازی‌اش خیلی خوب است به باشگاه می‌برمش و متوجه‌اش می‌کنم که اینطور نیست. البته گاهی وقت‌ها هر شب این اتفاق می‌افتد. بازی مهران عالی است ولی من از او بهترم.

لیلا بلوکات سوارکار و والیبالیست حرفه‌ای
لیلا بلوکات کارشناسی فرش دارد و سوارکاری را حرفه‌ای دنبال می‌کند. بلوکات دراین باره گفته: «من از بچگی والیبال دوست داشتم. الان دو، سه سالی است که بخش بانوان باشگاه هنرمندان راه افتاده و من با این تیم شروع به همکاری و بازی کردم. در واقع شروع با تیم والیبال هنرمندان بوده اما در سه، چهار تیم دیگر هم توپ می‌زنم.

بهنوش بختیاری عاشق واقعی فوتبال
 

با تفریحات سوپر استارهای ایرانی آشنا شوید (عکس)
 
بهنوش بختیاری یکی از فوتبال‌دوست‌ترین بازیگران ایران است و شاید در میان همکاران مرد هم رقیبی نداشته باشد. این علاقه باعث شده کار گزارشگری در فوتبال البته برای بازی‌های کامپیوتری برای اولین‌بار در ایران به نام او ثبت شود. بختیاری می‌گوید: عاشق فوتبال و تیم پرسپولیس هستم حتی می‌خواهم یک باشگاه فوتبال برای خانم‌ها درست کنم و تمام علایق من در زندگی در فوتبال خلاصه می‌شود. برنامه نود را خیلی خیلی دوست دارم و با آن خیلی زندگی کرده‌ام.

حامد کمیلی به عشق جت اسکی در جزیره
عاشق جت اسکی است و همیشه برای اینکه بتواند ورزش و تفریح مورد علاقه‌اش را انجام دهد، مجبور است به کیش برود. او که در یکی از برنامه‌های جشنواره کیش روی سن رفته بود، گفت:«هر وقت بتوانم به کیش می‌آیم و این قدر به این جزیره آمده‌ام که فکر می‌کنم خانه‌ام اینجاست.»

مهدی هاشمی تنها رانندگی کردن در جاده
مهدی هاشمی و گلاب آدینه زوج محبوبی هستند. آنها خیلی اهل مصاحبه و تعریف از خودشان و زندگی خصوصی‌ شان  نیستند اما خانم آدینه چند وقت پیش در گفت‌وگو با ما از علاقه عجیب مهدی هاشمی پرده برداشته بود:« یکی از بهترین تفریح‌های آقای هاشمی، رانندگی در جاده، آن هم تنهایی است»