وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

گزارشی کامل از انفجار مرگبار فیلم ده نمکی (عکس)

گزارشی کامل از انفجار مرگبار فیلم ده نمکی (عکس)
 در پی انفجار مهیب در پشت صحنه‌ فیلم معراجی‌ها مسعود ده‌نمکی، جمعی از بستگان کشته‌شدگان، مجروحان و همچنین مسوولان به شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس رفتند.از ورود خبرنگاران خبرگزاری‌ها به شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس که برای اطلاع رسانی مراجعه کردند، فعلا ممانعت به عمل آمده است.

در پیگیری‌های انجام شده درباره مهمات و محمولات منفجر شده اطلاعاتی بدست نیامد، همچنین پنج دستگاه آمبولانس از سازمان بهشت زهرا (س) دقایقی پیش برای انتقال پیکر کشته‌شدگان وارد شهرک شد و اجساد کشته‌شدگان را به بهشت زهرا (س) منتقل کرد.

نیروهایی نیز از یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برای خنثی‌سازی مهمات باقی مانده در محل حضور دارند که گفته شد نیازی به حضور آن‌ها نیست و نیروهای تخریب مستقر در شهرک کار خنثی‌سازی را انجام دادند.

همچنین از عکس‌برداری و فیلمبرداری از روبروی شهرک ممانعت به عمل آمد و تصویربرداری که در حال فیلمبرداری بود با برخورد نیروهای نگهبانی شهرک روبرو شد.
 
گزارشی کامل از انفجار مرگبار فیلم ده نمکی (عکس)
 
مسعود ده‌نمکی کارگردان و محمود رضوی تهیه‌کننده در محل حادثه حضور دارند.علیرضا رضاداد دبیر جشنواره فیلم فجر، محمدرضا شرف‌الدین مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، فرجی مدیر شبکه یک، مهدی صباغ‌زاده کارگردان نیز پس از این حادثه در محل حضور پیدا کردند.

انفجار در پشت صحنه‌ی فیلم و سریال معراجی‌ها مسعود ده‌نمکی به کشته شدن 5 نفر و زخمی شدن 2 نفر منجر شد.در حالی که مراحل پایانی فیلم معراجی‌ ها در حال انجام بود، صبح امروز، ‌18 دی‌ماه، در پشت صحنه این فیلم در شهرک سینمایی دفاع مقدس انفجاری رخ داد.

خبرنگار ما در تماس با عوامل حاضر در صحنه مطلع شد که بر اثر این انفجار، حداقل 5 نفر کشته شدند، علی اکبر رنجبر مدیر شهرک سینمای دفاع مقدس، جواد شریفی‌راد مسوول جلوه‌های ویژه ، رضا فرجی دستیار تولید، جمشید احسانی‌ نگهبان ، مرتضی مولایی دستیار طراح صحنه از دنیا رفتندحمید شهیری طراح صحنه و مهدی مرادی جلوه‌های ویژه به بیمارستان صاحب‌الزمان اسلامشهر منتقل شدند.