وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دام اعتیاد بزرگ‌ترین تهدید برای جوانان است

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و كوثر در مجلس گفت: دام خطرناك اعتیاد بزرگ‌ترین تهدید برای جوانان جامعه محسوب می‌شود و باید خانواده‌ها و نظام آموزش و پرورش با استراتژی مشخص نسل جوان را از این بلا برهانند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بشیر خالقی امشب در نشست بررسی وضعیت معتادان خلخال افزود: اعتیاد یك بیماری و عادت نكوهیده است كه با ایجاد فرصت‌های مناسب اشتغال، تفریح و روابط اجتماعی بهتر و مناسب‌ می‌توان جلوی شیوع این بلای خانمان‌سوز را گرفت.

وی مواد مخدر را طاعون قرن نامید و گفت: در حالی‌ كه تلاش‌های مناسبی برای گسترش فضاهای فرهنگی، هنری و ورزشی در دولت نهم ایجاد شده اما متاسفانه اقبال جوانان به مصرف مواد مخدر بالا رفته و باید با تدابیر مناسب و راهكار شایسته در پیشگیری از ابتلا به این بیماری مهلك كوشید.
وی با ضروری خواندن جداسازی زندانیان مواد مخدر از سایر زندانیان به ویژه معتادان، خواستار تكمیل و راه‌اندازی مركز بازپروری معتادان در استان شد.
عضو فراكسیون حمایت از حقوق معلولان در ادامه با گرامیداشت روز جهانی معلولین، توجه جدی به حل مشكل این قشر به ویژه مناسب‌سازی محیط‌های عمومی را خواستار شد.
خالقی با انتقاد از پایین بودن اعتبار بهزیستی خلخال، افزود: حمایت از قشرهای آسیب‌پذیر جامعه به ویژه معلولان و مددجویان و رفع نیازهای اولیه آنها نظیر مسكن و اشتغال از اهداف بهزیستی است كه تحقق آن نیازمند تخصیص اعتبار مناسب است.