وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آزادی قدیمی ترین زندانی كشور پس از 31 سال

قدیمی‌ترین زندانی كشور پس از‌ 31 سال حبس در زندان‌های كشور امروز از زندان شهرستان آمل آزاد شد.

 

عباس رفیعی‌اخلاقی كه در زندان آمل به عباس ابد معروف شده بود، در تاریخ دوم آبان سال 57 به جرم قتل عمد محكوم به حبس ابد شد.

رئیس اداره زندان شهرستان آمل گفت: با پیگیری‌های انجام شده در طول چهار سال گذشته این زندانی به دلیل كهولت سن آزاد شد.

علی بابازاده افزود: در 29 اردبیهشت ماه امسال با تلاش مقامات زندان آمل و با اخذ رضایت از خانواده مقتول شرایط آزادی وی فراهم شد.

وی با اشاره به اینكه قدیمی‌ترین زندانی كشور در طول محكومیت 31 ساله‌اش زندان‌ها اوین، تنكاین، ساری، نور و چند‌ سال نیز زندان آمل را تجربه كرده است، بیان داشت: این زندانی در چند سال گذشته به علت بیماری‌های ناشی از پیری، عمل قرنیه چشم بیش از 200 میلیون ریال خرج روی دست زندان آمل گذاشته است.

رئیس اداره زندان آمل با اعلام اینكه این زندانی ساكن این شهرستان است و بعد از آزادی نیز كسی را به انتظار خود ندارد، از مردم خیر و نیكوكار شهرستان آمل خواست در حد نیاز به وی كمك كنند.

وی با اشاره به اینكه عباس ابد هم‌اكنون 73 ‌سال سن دارد و همچنان روحیه و امید بالای برای زندگی كردن دارد، خاطر‌نشان كرد: زندان آمل با حمایت خود قصد دارد تا فراهم شدن مقدمات كمك خیران و مردم را برای ساخت سرپناه برای وی در مجتمع كارگاهی زندان فراهم و در صورت تمایل از وی نگهداری كند.

عباس رفیعی اخلاقی قدیمی‌ترین زندانی كشور تمام بدبختی‌های خود را از ناحیه همسرش اعلام می‌كند و می‌گوید: صاحب یك فرزند دختر و پسر است كه هم اكنون آن‌ها سر زندگی خودشان هستند.

وی با اشاره به اینكه در حال حاضر جای را برای زندگی كردن ندارد، از مردم خواست به وی كمك كنند.

قدیمی‌ترین زندانی كشور با اشاره به اینكه زندان همه نوع خلق و خوهای متفاوت را دارد، از خدا خواست تا پای هیچ كس به زندان باز نشود.