وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ابهام در بازگشت حبیب كاشانی سرمربی پرسپولیس؛ شاید وقتی دیگر

ابهام در بازگشت حبیب كاشانی سرمربی پرسپولیس؛ شاید وقتی دیگر
وقتی حسین عبدی در گفتگو با برخی رسانه‌ها از آمادگی‌اش برای هدایت پرسپولیس حرف می‌زند، بیراه نیست كه نام او را هم مثل تمامی اسم‌هایی كه در یك ماه اخیر مطرح شده، جزو نامزدهای سرمربیگری پرسپولیس قرار دهیم
 
22 روز تا آغاز لیگ برتر مانده و پرسپولیس نه تنها سرمربی ندارد كه همچنان در بحث مدیریتی هم با بی‌ثباتی محض مواجه است.
 
در این ارتباط گفته می‌شود حبیب كاشانی به این دلیل كه بازیكنان تیم از سوی مدیرعامل فعلی انتخاب شده‌اند و زمان زیادی تا شروع فصل جدید باقی نمانده، از قبول پست مدیرعاملی باشگاه خودداری كرده و خواستار بررسی بیشتر جوانب این موضوع شده است.
 
این در شرایطی است كه حكم واگذاری ریاست مجمع باشگاه پرسپولیس به علی سعیدلو هم هنوز به امضای رئیس سازمان تربیت بدنی نرسیده و هیچ بعید نیست، اگر ادامه مذاكرات با كاشانی به نتیجه نرسد، حضور سعیدلو هم منتفی شود و عباس انصاری‌فرد بار دیگر با اختیار لازم، به كارش ادامه دهد.
 
به این چالش‌ها باید وجود اختلاف نظر بین اعضای كمیته فنی و اعضای هیات مدیره را اضافه كرد؛ چیزی كه باعث شده انتخاب سرمربی خارجی پرسپولیس به تعویق بیفتد.
 
در این زمینه شنیدن این جمله از مجید فرخزادی، سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم خالی از لطف نیست: به دنبال فردی هستیم كه در حد و اندازه پرسپولیس باشد؛ اما هنوز این مربی مناسب را پیدا نكرده‌ایم!
 
به هر حال آنچه در میان تمامی این اتفاقات محسوس به نظر می‌رسد، این است كه كسی برای خیل عظیم هوادار پرسپولیس دل نمی‌سوزاند.