وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حادثه در قزوین همه مسافران توپولوف کشته شدند

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین از مرگ قطعی همه‌ 153 مسافر و 15 خدمه‌ پرواز شماره 7908 شرکت هواپیمایی کاسپین به مقصد ایروان خبر داد.

حادثه در قزوین همه مسافران توپولوف کشته شدند

مسعود جعفری نسب فرمانده انتظامی استان قزوین در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: هواپیما به طور کامل منهدم شده و جنازه‌ها نیز متاسفانه به طور کامل سوخته و نابود شده‌اند و 153 مسافر به همراه 15 خدمه آن همگی کشته شدند.

بنا بر مشاهدات خبرنگار مهر حادثه سقوط این هواپیما در 12 کیلومتری جنوب استان قزوین بین منطقه فارسیان و جنت آباد در بخش مرکزی این استان رخ داده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور نیز دقایقی پیش به خبرنگار مهر گفت : صبح امروز یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت کاسپین به شماره پرواز 7908 در مسیر هوایی تهران- ایروان 16 دقیقه پس از برخاستن از فرودگاه بین المللی امام خمینی در حوالی شهر قزوین دچار سانحه شد و سقوط کرد.

رضا جعفرزاده افزود: به محض اطلاع از این خبر تیم بررسی سازمان هواپیمایی کشور به محل سانحه اعزام شده اند. با این حال سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در پاسخ به این سئوال که چه تعداد از سرنشینان این هواپیما کشته شده اند پاسخ مشخصی عنوان نکرد و گفت اطلاعات دقیق در این باره را بزودی اعلام می کنیم.


 

پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز