وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هكرهای تركیه یی به سرورهای ارتش آمریكا نفوذ كردند

هكرهایی كه پایگاه اصلی فعالیت آن ها از تركیه بود با رخنه به سرورهای اینترنتی ارتش آمریكا، ترافیك وب سایت های آن را به صفحه های دیگر از جمله صفحه های حاوی پیام های ضد آمریكایی و ضد اسرائیلی هدایت كردند.

به گزارش بخش خبر تراشه از ایسنا، طبق گزارش اینفورمیشن ویك، این هكرها كه تحت گروهی با نام m0sted فعالیت می كنند در 26 ماه ژانویه به سروری كه در كارخانه مهمات سازی مك آلیستر ارتش آمریكا در اوكلاهما واقع بود، رخنه كرده و كاربرانی را كه قصد بازدید از وب سایت MCAAP را داشتند به صفحه ای هدایت كردند كه در آن به تغییرات جوی اعتراض شده بود.

همچنین همین گروه در 19 ماه سپتامبر 2007 به سرور وب سایت USACE ارتش آمریكا نفوذ كردند و بازدیدكنندگان آن را به m0sted.com هدایت كردند كه در آن زمان حاوی پیام های ضد آمریكایی و ضد اسرائیلی بود.

به اعتقاد محققان، حمله تزریق SQL برای بهره برداری از آسیب پذیری در پایگاه داده سرور SQL مایكروسافت مورد بهره برداری این هكرها قرار گرفته است تا دسترسی به سرورها فراهم شود.

بر اساس این گزارش، معلوم نیست اطلاعات حساسی به دست هكرها افتاده است یا خیر. بازرسان وزارت دفاع آمریكا و سازمان های دیگر در تلاش برای پی بردن به هویت هكرها اطلاعاتی را از گوگل، مایكروسافت، یاهو و ISPهای دیگر درخواست كرده اند؛ این گروه با استفاده از روش تزریق SQL وب سایت سازمان ملل را در سال 2007 هك كرده بود.



پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز