وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بیوگرافی DEMI LOVATO + عکس

لوواتو در دالاس ، تگزاس متولد شد.او دارای یک خواهر بزرگتر ، به نام دالاس(Dallas) ،و یک خواهر ناتنی کوچکتر، به نام Madison De La Garza است. مادر او ، دیانا هارت (Dianna Hart) ، لیدر تماشگران Dallas Cowboys بود و هنرمند سبک country(کانتری)(غربی) ؛ پدرش ، پاتریک ، بعد از ازداوج به شهر نیو مکزیک(New Mexico)رفت و آنها در سال 1994 از هم طلاق گرفتند.

بیوگرافی DEMI LOVATO + عکس

حرفه
لوواتو حرفه بازیگری خود را از سن شش سالگی با ایفا نقشی در مجموعه تلویزیونی Barney-&-Friends (بارنی و دوستان) با نقش آنجلا(Angela)، در فصل های هفت و هشت این مجموعه تلویزیونی آغاز کرد. لوواتو در سال 2006 به عنوان مهمان در سریالی به نام "فرار از زندان "prison break" در نقش دنیل کرتین(Danielle Curtin) در قسمت "اولین قدم" "first down" بازی کرد. وی همچنین در فصل دوم از برنامه تلویزیونی" sitcom just Jordan" به عنوان نیکول، در قسمت" لیز میخوری وقتی خیس هستی " ظاهر شد. در ژانویه 2007 ، او در نقش شارلوت آدامز(Charlott Adams) در کانال داستان های کوتاه دیزنی، " وقتی که زنگ به صدا در می آیند"( as the bell rings) بازی کرد ، که در تاریخ 26 اوت ، 2007 نشون داده شد. چند تا از آهنگ های اصلی اش ، از جمله "سایه" (Shadow) در سریال کاملا به چشم می آمد. به محض ترک سریال، شخصیت او با Lindsey black عوض شد. در سال 2008 ، لوواتو در کانال دیزنی، در فیلم کمپ راک ظاهر شد. نقش وی (Mitchie Torres)، یک دختر چهارده ساله با امید تبدیل شدن به یک خواننده راک بود . این فیلم در تاریخ 20 ژوئن در ایالات متحده آمریکا در کانال اصلی فیلم دیزنی پخش شد. او برای این فیلم سه ترانه ضبط کرد. وی همچینین برنامه "that’s how you know" در disneymania6 پوشش داد.و بعد از آن با “Hollywood records”قرار داد بست . پوشش فوق العاده وی در برنامه "Christmastime" از همه برجسته تر و زیبا تربود. لوواتو با آلبوم "Don’t Forget" که در 23 سپتامبر،2008 در ایالت متحده آمریکا پخش شد، به رتبه دوم billboard 200 وارد شد.لوواتو با همکاری برادران جوناس(Jonas brothers) چند آهنگ را برای این آلبوم نوشتند. در طول تابستان سال 2008 ، او به عنوان آغاز کننده تور برادران جوناس "burning up tour" نقش جالبی را ایفا کرد. او در کانال "بازیهای دیزنی"((Disney Channel Games برای نشان سوم سالانه به رقابت پرداخت. در نتیجه ، او در برنامه دوم Studio DC: Almost Live شرکت کرد.
لوواتو در حال حاضر درکانال اصلی دیزنی (Disney Channel Original Series)، در برنامه سانی با یک شانس(Sonny With a Chance) به ایفای نقش میپردازد ، که در تاریخ 8 فوریه 2009 نمایش داده شد. وی نیز در فیلم "برنامه حفاظت از شاهزاده" (Princess Protection Program) به عنوان شاهزاده خانم Rosalinda(روزالیندا) در کنار بهترین دوست خود Selena Gomez(سلنا گومز) بازی کرد. این فیلم در تاریخ 26 ژوئن ، 2009 ، در کانال دیزنی نمایش داده شد. لوواتو آماده انتشار آلبوم دوم خود با نام Here We Go Again ( دوباره با هم اینجا هستیم) در 21 ژوئیه 2009 است. اولین تک آهنگ این آلبوم ، همنام با نام آلبوم در تاریخ 17 ژوئن 2009 منتشر شد . در خصوص آلبوم ، لوواتو می گوید : " سعی شده است که یک نوع صدای متفاوتی ارائه شود ، بنابراین امیدواریم که کار خوبی از آب درآمده باشد . من آهنگهای راک زیادی خوانده ام ، اما این بار خواستم که بیشتر در سبک جان مایر-یش (John Mayer-ish) کار کنم . امیدوارم که من هم مانند او، بتوانم برای مردم بنویسم"

بیوگرافی DEMI LOVATO + عکس