وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مهرانه مهین ترابی : منتظر پیشنهاد تئاتر خوب هستم

مهرانه مهین ترابی : منتظر پیشنهاد تئاتر خوب هستم
منتظر پیشنهاد تئاتر خوب
مهین ترابی که با سریال هایی چون «همسران» و «خانه سبز» پا به حیطه تصویر و قاب تلویزیون گذاشت ، پس از آن با انتخاب های دقیق و به جای خود از معدود بازیگرانی بود که سعی کرد تا در میان تمامی نقش هایی که به خانم های بازیگر پیشنهاد می شود، بهترین ها را انتخاب کند و به کلیشه نیفتد.

او همکاری با کارگردانانی چون سیروس مقدم، حسن فتحی و محمدحسین لطیفی را در سریال های «بچه های نسبتا بد»، «در مسیر زاینده رود»، «زمانه» و «صاحبدلان» در کارنامه کاری خود دارد. مهین ترابی که کار خود را با حیطه تئاتر شروع کرده در نمایش «گل و قتاله» به کارگردانی بهزاد فراهانی به ایفای نقش پرداخت. او درباره حوزه تئاتر و پیشنهادهایش گفت: من کارم را با هنر تئاتر آغاز کردم و این هنر را بسیار دوست دارم. تئاتر خانه اول من است، اما مدتی است با اینکه کارهای نمایشی را بسیار دوست دارم و می خواهم حضوری خوب روی صحنه داشته باشم، اما متاسفانه تئاتر خوبی پیشنهاد نشده است.

بازیگر سریال «زمانه» به کارگردانی حسن فتحی درباره کارهای اخیر تلویزیونی اش افزود: اخیرا در سریال «بچه های نسبتا بد» به کارگردانی سیروس مقدم در نقش مادر طاها با بازی حمید گودرزی بازی کردم. مدت کوتاهی است که از بازی و پخش این سریال می گذرد و در این مدت سعی کرده ام تا کمی استراحت کنم و به پیشنهادهای سریال و فیلم های سینمایی که داشتم فکر کنم و با فراغ بال درباره آنها تصمیم بگیرم.