وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رقص 60 هزار دختر برای ازدواج با پادشاه

دهها هزار دختر سوایزلندی به صورت نیمه عریان در مکانی که تعیین شده گرد هم آمده‌اند تا پادشاه کشورشان از میان آنان یک دختر را به عنوان چهاردهمین همسر خود برای ازدواج انتخاب نماید.

 

به گزارش سرویس بین الملل "جهان"، گفته می شود تعداد این دختران که هر کدام عصایی کوچک نیز برای رقصیدن در دست دارند به 60 هزار نفر می رسد.

قابل ذکر است چنین مراسمی هر سال در سوایزلند برگزار می‌شود به طوریکه سال گذشته حدود 40 هزار دختر جوان در آن مراسم شرکت کردند.

نکته قابل توجه اینست که این مراسم از مراسم فرهنگی و ملی سوایزلند به شمار می رود. برخی منابع محلی پیش بینی کرده اند به رغم اینکه مراسم امسال نیز با شکوه برگزار شده اما "مسواتی سوم" پادشاه سوایزلند امسال کسی را برای همسری انتخاب نکند.

این مراسم در حالی برگزار می شود که به دلیل آتش سوزی مهیبی که در جنگل نزدیک کاخ پادشاهی در منطقه "لودزیدزنی" در 25 کیلومتری "مبابانی" پایتخت این کشور برافروخته شده، دود و گرد و غبار همه جا را فرا گرفته است.

گفته می‌شود مراسم امسال با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود زیرا علاوه بر اینکه چهلمین سالگرد تولد پادشاه است، چهلمین سالگرد استقلال این کشور از استعمار انگلیس نیز به شمار می رود.

ناگفته نماند پادشاه سوایزلند هر ساله به دلیل هزینه کردن حدود 13 میلیون دلار برای برگزاری این مراسم، مورد انتقاد افراد و گروه‌های داخلی و خارجی قرار می‌گیرد به ویژه اینکه این کشور کوچک از فقیرترین کشورهای جهان به شمار می رود.

سوایزلند حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و دارای بیشترین مبتلایان به بیماری ایدز در جهان است به طوریکه نیمی از زنان 25 تا 29 ساله این کشور به این بیماری مبتلا هستند.

در همین راستا هفته گذشته بیش از هزاران سوایزلندی که به HIV مبتلا هستند در اعتراض به برگزاری این مراسم و نیز اعتراض به سفر هشت تن از همسران پادشاه به همراه فرزندان و خدمتکارانشان به دبی برای خرید لوازم مورد نیاز این جشن، تظاهرات کردند.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره