وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دختری که با دو قلب زندگی می کرد+عکس

دختری که با دو قلب زندگی می کرد+عکس

هنا کلارک دختر 16 ساله انگلیسی است که در سن 2 سالگی به عنوان بیمار قلبی شناخته شد و پزشکان قلب سالمی را به وی پیوند زدند.

به گزارش شبکه ایران به نقل از ایندیپندنت، هنا کلارک دختر 16 ساله انگلیسی در سن 2 سالگی تحت عمل پیوند عضو قرار گرفت و پزشکان، قلب سالمی را در کنار قلب وی پیوند زدند بدون آنکه قلب مریض وی را خارج کنند.
بنابراین گزارش،‌ خانواده هنا کلارک به علت نامنظم کارکردن قلب وی، در سن یک سالگی او را نزد پزشک بردند و به علت آنکه قلبش از استحکام لازم برای جریان گرفتن خون برخوردار نبود پزشکان انگلیس احتمال مرگ وی را به خانواده‌اش اعلام کردند.

پزشکان که از احتمال مرگ وی مطمئن شده بودند در اقدامی حرفه‌ای به جای آنکه عضو بیمار را خارج کنند، قلب سالم دیگری را در کنار این عضو بیمار پیوند زدند و وی به مدت 10 سال با دو قلب به زندگی خود ادامه داد.
این گزارش می‌افزاید: اما 2 سال پیش سیستم دفاعی هنا واکنش نشان داد و زندگی وی به دلیل پس زدن عضو پیوندی مخاطره افتاد.

اما روز گذشته این دختر که به سن 16 سالگی رسیده است برای اولین بار در مقابل عموم ظاهر شد و درباره این عمل گفت: که در سال 2006 به علت آنکه سیستم دفاعی پدنش شروع به پس زدن این عضو کرده است پزشکان مجبور شدند وی را مجدد عمل کنند و قلب اصلی وی را از سینه خارج کنند و وی درحال حاضر بسیار سالم است.

وی گفته است که اگرچه این قلب پیوندی سالیان درازی با وی خواهد ماند اما با خروج قلب اصلی از سینه‌اش جای خالی آن را احساس می‌کند.

حال عمومی وی درحال حاضر خوب است و پزشکان این عمل جراحی را معجزه توصیف کرده‌اند.

ایندیپندنت اضافه کرده است که از هر صد هزار کودک 2/1 نفر به بیماری قلبی مبتلا هستند.



پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره