وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دایی: قطبی به همه می‌گوید «چشم»

خبر ورزشی؛ علی دایی بدون شک یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران و حتی آسیاست که نزد فیفا از جایگاه فوق‌العاده‌ای برخوردار است. وی که عضو کمیته فنی فدراسیون بین‌المللی فوتبال است، نماینده یونیسف در ایران نیز هست. وی همواره در کارهای خیرخواهانه نیز حضوری فعال دارد. چندی پیش دایی درصدد راه‌اندازی کانون کودکان بی‌سرپرست در اردبیل بود.

در حالی که شهریار فوتبال ایران مدتی را در آلمان به سر می‌برد، شایعات پیرامون حضور او در تیم‌های مختلف شنیده شده است.

دیروز فرصتی دست داد تا دقایقی در خصوص مسائل مختلف با دایی حرف بزنیم. البته سر مربی سابق تیم ملی فعلا تمایل چندانی به مصاحبه ندارد و آن را به فرصت مناسب تری موکول می‌کند. گفت‌وگوی کوتاه «خبر وزرشی» را بخوانید:

ـ علی آقا داستان تیم پیکان چیست؟
پیکان دیگه چیه؟! این هم از آن خبرهاست.

ـ مگر مذاکره‌ای نداشته‌اید؟
من اصلا نمی‌دانم راجع به چی حرف می‌زنید.

ـ گفته شده شما می‌خواهید پیکان را بخرید.
من اصلا روحم از این مسأله بی‌خبر است، چه برسد به خودم. متأسفانه هر روز یک خبر دروغ در مورد من نوشته می‌شود. من اصلا حال و حوصله ورود به این کارها را ندارم و فعلا سرگرم رتق و فتق کارهای خودم و استراحت هستم.

ـ راستی قضیه نیوکاسل چه بود؟
البته از یک کانال صحبت‌هایی به صورت غیرمستقیم شده بود، اما گفتم من فعلا کارهای دیگری دارم و دوست ندارم به فوتبال وارد شوم!

ـ برخی کارشناسان معتقدند با عوض شدن دایی، تیم ملی فرقی نکرد و ما با مربی جدید هم نتوانستیم به جام جهانی برویم.
البته مربی جدید یک جوری با من فرق داشت.

ـ چه فرقی؟
به ایشان هر چه می‌گفتند، در جواب «چشم» می‌گفت. بالاخره همین خود یك فرق اساسی و بزرگ است، اما همه می‌دانند من در کارم به کسی اجازه دخالت نمی‌دادم.

ـ البته چندی پیش مجید جلالی هم در مصاحبه با خبر ورزشی گفته بود دایی با جسارت دست به جوانگرایی زد اما این کار نیمه تمام ماند. به هر حال من بر اساس اعتقاداتم یکسری کارها انجام دادم، البته در شرایط فعلی ترجیح می‌دهم حرفی نزنم تا در یک زمان مناسب حرفهای ناگفته را بگویم.

ـ قضیه خرید تیم دسته اولی برای اردبیل توسط شما هم شایعه است؟
بله دقیقا، من هیچ صحبتی در این زمینه نیز با کسی نداشتم، اصلا ایران نبودم که چنین مذاکراتی داشته باشم.



پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز