وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رابطه این مرد با یک زن مطلقه دردسرساز شد!

رابطه این مرد با یک زن مطلقه دردسرساز شد!
به گزارش ایران ناز، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان رضوی ضمن بیان این مطلب به خراسان گفت: چند روز قبل زنی به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد: فرد یا افراد ناشناسی با ایجاد یک صفحه جعلی و دروغین، مطالب توهین آمیزی را در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.
 
سرهنگ سیدمحسن عرفانی افزود: شاکی ادامه داد: مدتی است که در این شبکه اجتماعی عکس ها و تصاویر شخصی ام با محتویات دروغین و غیراخلاقی در معرض دید کاربران اینترنتی قرار می گیرد که از پلیس درخواست رسیدگی دارم. این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در حالی که بررسی های کارشناسان پلیس فتا برای ردیابی عامل یا عاملان انتشار عکس ها و مطالب غیراخلاقی آغاز شده بود، شاکی فردی را به عنوان مظنون معرفی کرد و گفت: چون زنی با من اختلاف دارد ممکن است به خاطر «انتقام گیری شخصی» اقدام به انتشار این مطالب کرده باشد.

رئیس پلیس فتای خراسان رضوی اضافه کرد: در پی اظهارات شاکی، کارآگاهان پلیس فتا تحقیقات خود را در این باره متمرکز کردند اما بررسی های تخصصی و فنی مشخص کرد که زن مظنون هیچ نقشی در این ماجرا ندارد و بی گناه است. این در حالی بود که کارآگاهان در ادامه بررسی های خود دریافتند که صفحه جعلی در شبکه اجتماعی توسط شاکی پرونده ایجاد شده است و هیچ گونه آثاری از ایجاد صفحات اجتماعی روی سیستم رایانه ای مظنون وجود ندارد.

 
سرهنگ عرفانی خاطرنشان کرد: با به دست آمدن این اطلاعات، شاکی در جایگاه متهم قرار گرفت و تحقیقات پلیس درباره انگیزه وی از این اقدام علیه خودش آغاز شد. وی تصریح کرد: این زن جوان وقتی در برابر شواهد و مدارک مستندی که توسط پلیس جمع آوری شده بود، قرار گرفت چاره ای جز بیان حقیقت ندید و به ناچار اعتراف کرد: مدتی قبل همسرم در فضای مجازی و بدون این که من از موضوع خبر داشته باشم با زن جوان مطلقه ای که پولدار است رابطه دوستی برقرار کرده بود. همسرم به خاطر جلب اعتماد و اطمینان آن زن پولدار، خود را مجرد معرفی و از او خواستگاری کرده بود. پس از آن همسرم به دلیل این که بتواند به ثروت او دست یابد به بهانه شراکت در یک کار سودآور و همچنین برگزاری مراسم خواستگاری مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال از وی گرفته بود که بعد از آن دیگر به تماس هایش پاسخ نمی داد.
 
آن زن مطلقه وقتی ماجرای خواستگاری واهی را فهمید و متوجه شد که طعمه کلاهبرداری با این شگرد قرار گرفته است با تعقیب همسرم و همچنین جست وجوهای زیاد موفق شده بود منزل ما را شناسایی کند اما قبل از آن که این زن اقدامی بکند همسرم موضوع را با من در میان گذاشت و هر دو نفر به فکر چاره ای افتادیم تا بتوانیم به طریقی او را از گرفتن پولش منصرف کنیم. این گونه بود که من نقشه ایجاد صفحه جعلی با محتویات ناروا را کشیدم تا به این طریق او را به دام پلیس بیندازم و برای او دردسر درست کنم. سرهنگ سیدمحسن عرفانی ادامه داد: پس از اعترافات این زن، همسر وی نیز دستگیر شد و هر دو متهم برای رسیدگی قضایی به موضوع، تحویل مقامات قضایی شدند.