وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آینده وحشتناك زمین!

 

سال ۲۰۰۷ میلادی: در حال حاضر اكثریت جمعیت جهان را شهرنشینان تشكیل می‌دهند و در نتیجه الگوی استفاده از زمین تغییر می‌كند.

 

جمعیت كره خاكی از مرز 6/6 میلیارد نفر می‌گذرد. [اثرات گرمایش جهانی بر کره زمین]

 

سال ۲۰۰۸ میلادی: تولید نفت در جهان در یكی از سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۸ میلادی به بیشترین حد خود می‌رسد؛ البته برخی دانشمندان معتقدند این اتفاق كه به قله هوبرت معروف است تا سال۲۰۲۰ میلادی رخ نمی‌دهد.

 

سال ۲۰۲۰ میلادی: وقوع سیل‌های ویرانگر به‌شدت در اروپا افزایش می‌یابد. بارش كمتر باران در برخی نقاط جهان سبب می‌شود تولید محصولات كشاورزی تا ۵۰درصد كاهش یابد و جمعیت جهان به 6/7 میلیارد نفر می‌رسد.

 

سال ۲۰۳۰ میلادی: بیماری‌های مرتبط با اسهال تا ۵۰ درصد در كشورهای فقیر دنیا افزایش می‌یابد. 18درصد از تپه‌های مرجانی دنیا به‌راحتی ناپدید می‌شوند. گرمایش جهانی سبب می‌شود برف‌های دماغه كوه‌های آفریقا آب شوند و دیگر آن چهره دوست داشتنی قله كوه‌های پوشیده از برف به خاطرهای دور تبدیل شود.

 

سال ۲۰۴۰ میلادی: یخ دریای قطبی در تابستان‌ها آب می‌شود و در زمستان‌ها هم عمق آن دیگر به اندازه حالا نخواهد بود. برخی از دانشمندان هم معتقدند یخ‌های تابستانی قطب تا سال ۲۰۶۰ و براساس برخی دیگر از نظریات تا سال ۲۱۰۵ هم دوام می‌آورند.

 

سال ۲۰۵۰ میلادی: ‌یخچال‌های كوه‌های آلپ به آرامی ناپدید می‌شوند و بسیاری دیگر از یخچال‌های دنیا هم ۳۰ تا ۷۰ درصد از حجمشان را از دست می‌دهند. ۵۰۰ تا یك هزار نفر دیگر هم سالانه در شهر نیویورك جان خود را به خاطر گرم شدن هوا از دست می‌دهند. در انگلستان عكس این اتفاق روی می‌دهد؛ یعنی سرما جان انسان‌ها را می‌گیرد و جمعیت جهان به 4/9میلیارد نفر می‌رسد.

 

سال ۲۰۷۰ میلادی: ‌همزمان با از بین رفتن یخچال‌ها و افزایش خشكسالی، تولید الكتریسیته برای ادامه حیات با كمك نیروی آب كاهش می‌یابد. كشورهای اروپایی در این زمینه با مشكل مواجه می‌شوند زیرا انتظار می‌رود نیروی آب در آنها تا 6درصد كاهش یابد.

 

سال ۲۰۸۰ میلادی: همزمان با اینكه بخشی از جهان درگیر خشكسالی است مردم در بخش‌هایی دیگر كه در نزدیكی رودخانه‌ها قرار دارند، با مشكل سیل روبه‌رو هستند. ۶۰۰ میلیون نفر گرسنه در جهان زندگی می‌كنند.

 

سال ۲۱۰۰ میلادی: PHدریاها به آرامی به اندازه نیم درجه كاهش می‌یابد و محیط دریاها اسیدی می‌شود. به این ترتیب مرجان‌ها، خرچنگ‌ها، صدف‌ها و هر موجودی كه در دریا صدف تولید می‌كند از این كاهشPH آسیب می‌بیند. اگر گرم شدن زمین به اندازه ۲ تا ۳ درجه در سال باشد، حداكثر ۲۰ تا ۳۰درصد از گونه‌های شناسایی شده در سال ۲۰۰۷ میلادی در این سال وجود خارجی ندارند. مناطق آب و هوایی جدیدی روی كره زمین تشكیل می‌شوند و نوع گیاهان مناطق مختلف را به‌شدت تغییر می‌دهند.

سال ۲۲۰۰ میلادی:‌ روز جهانی زمین كه مصادف با اول بهار است، 0/12میلی ثانیه كوتاه‌تر از زمان آن در سال ۲۰۰۷ میلادی است. گرم شدن هوا سبب می‌شود اقیانوس‌ها از خط استوا دور شوند و به قطب‌ها نزدیك شوند. بیشترین میزان آب هم به سمت قطب شمال می‌رود. از آنجایی كه قطب‌ها نزدیكترین مكان به محور چرخش زمین هستند، با افزایش جرم آنها سرعت چرخش زمین هم افزایش می‌یابد.