وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سرمربی تیم پیروزی مشخص شد

انصاری فرد :
سرمربی تیم پیروزی مشخص شد
جام جم آنلاین: مدیرعامل تیم پیروزی تهران گفت : سرمربی تیم مشخص شده است و با آن توافق کرده ایم اما تا زمانی که قرارداد بسته نشود نام او را اعلام نمی کنیم.
 
 
عباس انصاری فرد در گفتگو با واحد مرکزی خبر افزود: از این هراس داریم که مشکلاتی را که برای برانکو و سایر مربیان ایجاد کردند و رأی آنها را برای حضور در تیم پیروزی عوض کردند، باز هم تکرار شود.

وی با بیان اینکه شنبه نام سرمربی تیم را اعلام می کنیم افزود: مطمئن باشید سرمربی برگزیده دانش فنی بالایی دارد.

مدیرعامل تیم پیروزی درپاسخ به اینکه آیا زمان برای تیم پیروزی از دست نرفته است؟ گفت : هنوز دیر نشده و شرایط تیم خوب است.

وی افزود: بازیکنان جوان و خوبی جذب کرده ایم که با آغاز بازیها خواهید دید که مشکل بازیکن نداریم و به سبب آنکه برای هر پست 2 تا 3 بازیکن کلیدی داریم ، ارنج کردن تیم بسیار سخت است.

انصاری فرد تصریح کرد: بازیکنانی را که از دست دادیم به سبب آن بود که یا با آنها به تفاهم نرسیدیم یا قرارداد آنها تمام شده بود و خواستند که بروند.

وی گفت: بازیکنان تمرینات خود را زیرنظرعابدزاده و عبدی که از با تجربه ها هستند در ترکیه پیگیری می کنند و در این خصوص مشکلی در تیم نیست.

انصاری فرد افزود: نخستین بار با یک حامی مالی قرارداد 6 میلیارد تومانی امضا کردیم و بی شک برای فصل جدید مشکل مالی نخواهیم داشت و بدون حاشیه و بدهی به کار ادامه می دهیم.

وی درخصوص وضعیت علی کریمی نیز گفت: با وی گفتگو و شرایط و پیشنهادات باشگاه را به او اعلام کرده ایم و منتظر پاسخ هستیم اما احتمال همکاری وی با باشگاه زیاد است.

انصاری فرد تاکید کرد: به طرفداران قول می دهم تیم پرقدرت و بدون مشکل و حاشیه ای را در لیگ نهم خواهند دید که برای قهرمانی به میدان می آید.

وی در ادامه گفت: عده ای درپی آن هستند که برای پیروزی حاشیه درست کنند و تمرکز تیم را از بین ببرند که مطمئن باشید به اهداف خود نمی رسند.

مدیرعامل پیروزی همچنین افزود : برخی ازمطبوعات نیز اخبار کذب منتشر می کنند و وضعیت تیم را به هم می زنند.

وی گفت : ما نباید مانند فصل قبل شرایط نامناسبی داشته باشیم و اجازه دهیم تیم با مشکل روبرو شود به همین سبب باید از ابتدا با قدرت وارد عمل شویم.


 

پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز