وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دختری که خانواده سلطنتی پادشاه اردن را مجذوب کرده است!!

دختری که خانواده سلطنتی پادشاه اردن را مجذوب کرده است!!

 

 

هفته گذشته در یکی از پایتخت‌های اروپایی دیدار اعلام نشده‌ای بین مشاور بلندپایه عبدالله دوم پادشاه اردن و نمایندگان مقامات اسرائیل انجام شد. این مقام نزدیک به پادشاه اردن برای اسرائیلی ها از ارتباطات پادشاه با مقامات جمهوری‌های مسلمان در کشورهای مشترک المنافع تعریف کرد.
مشاور بلندپایه پادشاه اردن از جزئیات جالبی درباره "یک دختر جذاب جوان"، یعنی "گلنارا کریمووا" دختر "اسلام کریموف" رئیس جمهور ازبکستان و سفیر این جمهوری در دفتر ژنو سازمان ملل متحد خبر داد. در ماه مه گلنارا به منطقه ای تفریحی در سواحل بحر المیت اردن سفر کرده و در همایش اقتصادی خاور نزدیک حضور یافته بود.
کریمووا گزارشی درباره پیشبرد وجهه بین المللی ازبکستان بعنوان یکی از مناطق کلیدی در جاده بزرگ ابریشم قرائت کرد.
به گفته این مقام اردنی، در گلنارا ترکیب شگفت انگیز ظرافت و زیبایی زنانه با لجاجت دولتمردی مجرب، طرز برخورد اروپایی با اخلاقیات شرقی، انعطاف پذیری دیپلماتیک با اراده یک سیاستمدار سرسخت دیده می شود. مشاور پادشاه اردن گفت: "گاهی نمی توانی بفهمی که چه کسی در برابر تو ایستاده است: یک دختر زیبا و حساس و یا یک مهره مقتدر در مقیاس منطقه‌ای".

 

دختری که خانواده سلطنتی پادشاه اردن را مجذوب کرده است!! 

 

اعضای خانواده سلطنتی و مشاور پادشاه اردن شگفت زده شده بودند که چگونه این بانوی جوان همان قدر که از ظرافت‌های جواهرسازی شرقی سردر می آورد، از جزئیات ژئوپلیتیک نیز آگاه است. او بر عرصه های مختلف اوضاع در آسیای میانه و خاور نزدیک مسلط است.
مشاور پادشاه اردن به اسرائیلی‌ها توصیه کرد که به "شاهزاده ازبکستان" توجه داشته باشند. بعقیده اردنی ها، در حال حاضر او مقتدرترین زن در آسیای میانه است. در عمان معتقدند که او مدت زیادی در پست کنونی خود باقی نمی ماند و در آینده نزدیک می‌تواند یکی از نقش های کلیدی را نه تنها در سرنوشت کشور خود و بلکه در کل منطقه ایفا کند.
"
الکسی مالاشنکو" پروفسور دانشگاه دولتی روابط بین اللملل مسکو وابسته به وزارت امور خارجه روسیه سال 2005 در مصاحبه ای با "فرغانه.رو" گفته بود که "جانشین کریموف باید برای دسته های گوناگون به یک اندازه مناسب باشد. و در این راستا یکی از مورد توجه ترین کاندیداها گلنارا کریموا دختر اسلام کریموف است. افرادی هستند که آماده حمایت از کاندیداتوری وی در انتخابات هستند. مسئله در این است که خود او چه نظری نسبت به این امر داشته باشد. تا کنون خود او کاملاً مخالف بود".

به گفته مالاشنکو، "گلنارا، فردی با تحصیلات عالیه اروپایی و تمامی پیامدهای آن (تحصیلات) است". این کارشناس یقین دارد که "در نهایت همه از او بعنوان یک "اروپایی" رضایت خواهند داشت، هم غرب از او راضی خواهد بود و هم روسیه از او رضایت خواهد داشت".
همچنین در خصوص "گلنارا کریمووا" خبرگزاری روسیه پیش از این نیز آوده بود که وی در نتیجه نظرسنجی در چارچوب انتخاب نفرات برتر برای اعطای جایزه ویژه "Style Awards" در جمهوری ازبکستان، بعنوان بهترین "طراح مُد" و "ایده آل استیل" شناخته شده است.
"
گلنارا" دیپلمات و طراح لباس است که در کارهای اجتماعی نیز شرکت دارد. او رئیس شورای سرپرستی بنیاد "همایش فرهنگ و هنر ازبکستان" و موسس مارک پوشاک و جواهرات "گلی" (GULI) می‌باشد.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره