وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

درخواست قلعه نویی ازاحمدی نژاد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه مشکلات ورزش کشور به خاطر ورود افراد سیاسی به این حیطه شکل گرفته است گفت: از آقای احمدی نژاد درخواست می کنم برای فرار از این ناکامی ها اجازه ندهند افراد سیاسی وارد ورزش شوند.

به نقل از مهر، امیرقلعه نویی که در حاشیه دیدار عصر سه شنبه تیم فوتبال سپاهان با سپاهان نوین در جمع خبرنگاران سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: می خواهم از آقای احمدی نژاد این سوال را مطرح کنم که چرا اجازه می دهند افراد سیاسی با ورود به ورزش علاوه بر فراهم کردن زمینه ناکامی باعث از بین رفتن هزینه های بیت المال نیز  شوند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه اگر فوتبال ایران در دو دوره اخیر به رقابتهای جام جهانی صعود کرده است به واسطه حضور افراد ورزشی در این رشته پرطرفدار بوده است، افزود: سوال من این است که چرا مسئولان اجازه می دهد افراد موفق به راحتی از ورزش کنار گذاشته شوند و افراد سیاسی وارد شوند که تمام ناکامی های ورزش ما با حضور آنها شکل گرفته است.

 

وی ادامه داد: درخواست من از آقای احمدی نژاد این است که مقابل این رسم غلط بایستند که افراد موفق به راحتی و بدون هیچ دلیلی از ورزش کنار گذاشته می شوند.

قلعه نویی خاطر نشان کرد: می دانم که ممکن است زدن این حرف ها به قیمت خانه نشینی ام تمام شود اما باید این صحبت ها مطرح شود تا بالاخره یکی به داد این ورزش و فوتبال برسد.

سرمربی فصل پیش تیم فوتبال استقلال که باید در نخستین دیدار لیگ نهم به همراه سپاهان برابر تیم سابقش قرار بگیرد با اشاره به درگیری های لفظی اخیرش با مسئولان و برخی بازیکنان این تیم گفت: بنده با استقلال هیچ مشکلی ندارم بلکه مشکل من با آدم هایی است که با حمایت همین افراد سیاسی وارد استقلال شده اند. این افراد می آیند و می روند و آنچه از خود برجای می گذارند ناکامی است.

قلعه نویی ادامه داد: البته من حضور این افراد را نفی نمی کنم اما باید پذیرفت که تمام ناکامی های ورزش ایران با حضور این افراد سیاسی رقم خورده است.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان سپس به اختلافاتش با واعظ آشتیانی مدیرعامل استقلال اشاره کرد و افزود: ایشان چندین بار در برنامه های تلویزیونی اعلام کردند که بنده را دعوت به همکاری کردند و شروطی را برای من گذاشتند اما چنین چیزی به هیچ وجه صحت ندارد. اینها هیچ شرطی برای من نگذاشته بودند و فقط گفتند امضا کن!

وی ادامه داد: من فکر می کنم مردم به خوبی بنده و آقای آشتیانی را می شناسند و به خوبی در این مورد قضاوت خواهند کرد.

قلعه نویی در پایان به صحبت های اخیر مجتبی جباری که عنوان کرده بود " استقلال با قلعه نویی در آسیا تحقیر شد " نیز اشاره کرد و گفت: هر دو باری که این بازیکن با استقلال قهرمان شده است من سرمربی این تیم بوده ام با این حال در شان و شخصیت بنده نیست که بخواهم پاسخ این بازیکن را بدهم.

 

پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز