وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دختر 16 ساله ، قربانی دوستی خیابانی

پسر جوانی كه به بهانه ملاقات دختر مورد علاقه‌اش با مادر خود؛ وی را اغفال و همراه 3 نفر از دوستانش مورد آزار و اذیت قرار داده بود و تحت تعقیب قرار داشت با 2 نفر از همدستانش دستگیر شد.

دختر 16 ساله ، قربانی دوستی خیابانی

به گزارش «جام‌جم»،‌روز28 خرداد امسال زنی به همراه دختر 16 ساله‌اش به شعبه یكم بازپرسی دادسرای جنایی كرج رفت و از 4 مرد شرور به اتهام آزار و اذیت فرزندش شكایت كرد.

پس از این شكایت، بازپرس حسینی رازلیقی به تحقیق از دختر16 ساله پرداخت كه وی در اظهاراتش گفت: یك سال قبل با بهنام آشنا شدم.

وی به عناوین مختلف به من وعده می‌داد بزودی با من ازدواج می‌كند و به محض این‌كه شرایط مالی‌اش بهتر شود، به خواستگاری‌ام می‌آید.

وی افزود: 3 روز قبل بهنام به من تلفن زد و گفت مادرش قصد دارد با من ملاقاتی داشته باشد و بنابراین مرا به خانه‌اش دعوت كرد. من هم به گمان این‌كه گفته‌های وی صحت دارد، پذیرفتم و به منزل آنها در یكی از محله‌های كرج رفتم؛ اما او در این محل مرا در اتاقی زندانی كرد و سپس مورد آزار و اذیت قرار داد و كتكم زد و بعد از اتاق بیرون رفت.

دقایقی بعد از اتاق بیرون آمدم و با مشاهده گوشی تلفن روی میز اتاق‌نشیمن تصمیم گرفتم با پلیس تماس بگیرم كه بهنام متوجه شد و مرا بشدت كتك زد و به داخل اتاق انتقال داد و سپس 3 مرد جوان دیگر با حمله‌ور شدن به سویم مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و بعد سوار خودرویی كرده و در یكی از محله‌های اطراف خانه‌ام رهایم كردند.

 

تهدیدهای تلفنی برای فرار از اتهام سیاه

پس از بازگشت به خانه، بهنام چند مرتبه‌ای تلفن زد و تهدیدم كرد اگر ماجرا را به خانواده‌ام اطلاع دهم، مرا به قتل می‌رساند و آبروی خانوادگی‌ام را می‌برد كه در پی این تهدید، چند روزی سكوت كردم اما عاقبت خانواده‌ام را در جریان گذاشتم.

با تشكیل پرونده قضایی در این ارتباط، ماموران جنایی آگاهی استان تهران، تحقیقات ویژه‌ای را آغاز كردند و با اطلاعاتی كه از شاكی به دست آوردند، به چهره‌نگاری رایانه‌ای از 4 مرد شرور پرداختند و جستجو برای یافتن آنها ادامه پیدا كرد. جستجوها ادامه داشت تا این كه هفته قبل بهنام، سركرده باند در یكی از محله‌های كرج شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی‌های پلیسی هرگونه آزار و اذیت دختر نوجوان را انكار كرد. در ادامه تحقیقات پلیسی روز 27 تیرماه امسال 2 همدست دیگر این متهم نیز شناسایی و دستگیر شدند.



پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز