وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نوجوانی كه گازوئیل را می‌خورد!

رسانه‌های دولتی چین از اقدام عجیب یك نوجوان چینی درباره خوردن گازوئیل خبر داده و اعلام كردند: وی به دلیل عشق زیادش به بازیگری مدت پنج سال به صورت مداوم گازوئیل می‌خورده است.

رسانه‌های دولتی چین خبر دادند: این پسر كه 14 سال سن دارد، به دلیل عشق و علاقه شدیدش به بازیگری و نقش یكی از بازیگران فیلم «ترانسفورمر» از حدود پنج سال پیش اقدام به خوردن گازوئیل كرد.

این پسر نوجوان كه خواست نامش فاش نشود، در مصاحبه‌ای با رسانه‌های محلی چین، یادآور شد: هنگامی كه 9 سال بیشتر نداشتم با دیدن فیلم «ترانسفورمر» عاشق شخصیت اصلی این فیلم شده و برای آن كه بتوانم خودم را به او شبیه كنم، به خوردن گازوئیل اقدام كردم.

این نوجوان خاطر نشان كرد: برای آن كه گازوئیل به دست بیاورم، به سراغ مخزن سوخت كامیون‌های باری در شهرمان «یی بین» رفتم و روزانه دو تا سه بطری گازوئیل مصرف می‌كنم.

به گفته پزشكان چینی، این پسر به نوعی اعتیاد به مواد سوختی نظیر گازوئیل دچار شده و باید حتما تحت درمان قرار گیرد، در غیر این صورت به نوعی مشكلات جسمانی مبتلا می‌شود .

فیلم‌های «ترانسفورمر» هم اكنون در چین از فروش بالایی در گیشه‌ برخوردار هستند و طرفداران فراوانی به ویژه در میان نوجوانان و جوانان این كشور دارند.



پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره