وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

كشته شدن شش ایرانی در عراق در اثر تیراندازی به كاروان زائران ایرانی

كشته شدن شش ایرانی در عراق در اثر تیراندازی به كاروان زائران ایرانی
نیروی انتظامی ایران می گوید در یك حمله تروریستی به یك كاروان مسافران ایرانی در داخل خاك عراق شش نفر كشته و ۳۰ تن مجروح شدند.

 
غلامرضا رضاییان, رئیس پلیس مهاجرت و اتباع خارجی نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت كه نیمه‌شب چهارشنبه كاروان مسافران ایرانی به شهرهای مذهبی عراق پس از خروج از خاك ایران و در مسیر خود از نقطه مرزی خسروی به طرف شهر بغداد، هدف تیراندازی تروریست‌ها قرار گرفتند.
 
بنا به گفته سرهنگ رضاییان در جریان این حمله شش نفر كشته و ۳۰ تن مجروح شده‌اند. به گفته وی مجرحان این حادثه هم اكنون در بیمارستان‌های عراق تحت درمان هستند.
 
بنا به گزارش خبرگزاری‌ها اتوبوس حامل مسافران ایرانی در استان دیاله عراق در منطقه امام ویس در ۱۱۰ كیلومتری شمال‌شرقی بغداد در كمین مهاجمان قرار گرفت و به رگبار گلوله بسته شد.
 
یك شاهد عینی به خبرگزاری شین‌هوآ چین گفته است كه به هنگام انتقال مجروحان حادثه، وضعیت برخی از آنها وخیم بوده است. در همین گزارش آمده است كه نیروهای امنیتی عراق بلافاصله محل را به محاصره خود درآورده و كار جستجو و پیگیری مهاجمان را آغاز كردند. پس از این آمبولانس‌ها و نیروهای امدادی مجروحان را به بیمارستان‌های نزدیك محل حادثه منتقل كردند.
 
هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله تروریستی را قبول نكرده است اما در حملات مشابه كه آخرین آن اردیبهشت ماه گذشته در شهر كاظمین روی داد، گروه‌های تندرو كه خود را سنی‌مذهب معرفی می‌كنند مسئولیت چنین حملاتی را بر عهده گرفته بودند.