وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

لپ‌تاپ‌های سیصد دلاری به بازارسرازیر می‌شود

فروشندگان آمریكایی برای جذب تعداد بیشتری از مشتریان، این روزها رایانه‌های قابل‌حمل كامل و معمولی را با قیمت كمتر از 300 دلار در بازار به فروش می‌رسانند.
به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، فروشگاه زنجیره‌ای وال- مارت در آمریكا اعلام كرده است كه تعداد محدودی از لپ‌تاپ‌های Compaq را از تاریخ 26 ژوئیه با قیمت 298 دلار به فروش خواهد رساند.
این لپ‌تاپ كه با نام Presario CQ60-419WM شناخته می‌شود، در شركت اچ‌پی تولید شده و روی آن پردازنده Sempron SI-42 با توان 1/2 گیگاهرتز ساخت شركت AMD نصب شده است.

روی این لپ‌تاپ سیستم‌عامل ویندوز ویستا نصب شده است و از دیگر امكانات به كار رفته در آن می‌توان به نمایشگر 6/15 اینچی، رم 3 گیگابایتی، هارددیسك 160 گیگابایتی و كارت گرافیكی GeForce 8200M ساخت شركت Nvidia اشاره كرد. این لپ‌تاپ شامل درایور ویژه ذخیره اطلاعات روی دیسك‌های DVD می‌شود و قیمت آن حتی از برخی نت‌بوك‌ها هم ارزان‌تر است.
این اقدام در حالی صورت می‌گیرد كه فروشگاه زنجیره‌ای Best Buy اوایل هفته گذشته یكی از رایانه‌های همراه ایسر را با نمایشگر 6/15 اینچی با قیمت 299 دلار وارد بازار كرد.
این لپ‌تاپ به پردازنده AMD Athlon 64 با توان 2 گیگاهرتز و سیستم‌عامل ویندوز ویستا مجهز شده و رم 2 گیگابایتی را به همراه هارددیسك 160 گیگابایتی در خود جا داده بود.
توشیبا در سال 2007 محصولی روانه بازار كرد تا بر اساس آن قیمت لپ‌تاپ‌ها برای نخستین بار به كمتر از 300 دلار برسد.