وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تصاویر سه‌بعدی برای رایانه‌های شخصی و گیرنده‌های تلویزیونی

شركت Sonic Solutions به دنبال آغاز همكاری‌ با شركت‌های Nvidia، سامسونگ و میتسوبیشی، امكان ارایه تصاویر و فایل‌های سه‌بعدی برای رایانه‌های شخصی و گیرنده‌های تلویزیونی را امكان‌پذیر می‌كند.
به گزارش فارس به نقل از سی‌نت، شركت
Sonic هنوز زمان دقیق عرضه این فناوری جدید را اعلام نكرده است، اما این فناوری در صورت تكمیل از طریق سرویس CinemaNow در اختیار كاربران قرار می‌گیرد و امكان تماشای تصاویر و فیلم‌ها به صورت سه‌بعدی را روی رایانه‌های شخصی و گیرنده‌های تلویزیون فراهم می‌كند.

این فناوری جدید كه تاكنون نمونه آن در جهان ارایه نشده، تنها روی رایانه‌های اجرا می‌شود كه كارت گرافیكی آن‌ها از تصاویر سه‌بعدی پشتیبانی كند.
در حال حاضر برخی از گیرنده‌های تلویزیونی ساخته شده در شركت‌های سامسونگ و میتسوبیشی نیز از قابلیت‌های سه‌بعدی پشتیبانی می‌كنند و به همین خاطر، می‌توانند تصاویر را به این صورت به نمایش بگذارند كه البته این تلویزیون‌ها همچنان نیاز به استفاده از عینك‌های مخصوص دارند.
شركت Sonic همچنان استفاده از دیسك‌های Blu-ray برای عرضه فیلم‌های سه‌بعدی را بهترین روش می‌داند.
"مایكل دی‌ماریا " مدیر تولید شركت Sonic در این خصوص گفت: هم‌اكنون به دنبال فرصتی می‌گردیم تا شكاف میان تصاویر معمولی و سه‌بعدی را برطرف كنیم و معتقدیم كه دیسك‌های Blu-ray ما را در رسیدن به این هدف یاری می‌كنند. در حال حاضر حجم وسیعی از تصاویر سه‌بعدی وجود دارد و راه‌های مختلفی در اختیار است كه می‌توان از طریق آن، تصاویر سه‌بعدی را در اختیار كاربران قرار داد.