وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بازی رونالدو در یک فیلم ایرانی

ستاره پیشین فوتبال برزیل نقش خود در یک فیلم ایرانی درباره یک دختر فلسطینی که پیش از تحقق رویایش و ملاقات با رونالدو کشته می شود را بازی خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از آسوشیتدپرس، این فیلم که بازی در آن به رونالدو پیشنهاد شده است به احتمال فراوان در ماه سپتامبر و در کشور لبنان آغاز خواهد شد. تولید این فیلم با کمک اتاق بازرگانی
ایران و برزیل انجام می شود.

داستان این فیلم که هنوز برای آن عنوانی انتخاب نشده است، داستان واقعی یک دختر 13 ساله است که وقتی رونالدو، ستاره فوتبال در سال 2005 برای فعالیت‌های انسان دوستانه عازم فلسطین شد، موفق به ملاقات با او نشد و سپس در یک درگیری جان خود را از دست داد.

فابیانو فره، نماینده رونالدو با تایید این خبر به سایت Globo گفته است که پیش قرارداد این فیلم نیز امضا شده است. انتظار می رود که رونالدو فقط چند روز در لبنان برای فیلمبرداری وقت صرف کند. نمایندگان رونالدو هنوز اعلام نکرده‌اند که وی برای این کار "انسان دوستانه" چه میزان دستمزد دریافت خواهد کرد.

رونالدو از سال 2000 به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف انتخاب شد. این بازیکن برزیلی برای مبارزه با فقر در سراسر جهان در سال 2005 به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد. او در آن زمان بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا بود.

گفتنی است تهیه کنندگی این فیلم که احتمالا محل ورود رونالدو به عالم هنر خواهد شد، برعهده منصور سهراب پور، تهیه کننده سینما و تلویزیون است. سهراب پور در نظر دارد از محمدحسین لطیفی در نقش کارگردان این فیلم بهره گیرد اما سایر عوامل را از کشورهای دیگر انتخاب کند.


روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره