وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماجرای اسپانسر 6 میلیاردی پرسپولیس

 

به گزارش سایت گل ،آخرین سوال خبرنگاران از عباس انصاری‌فرد در كنفرانس مطبوعاتی امروز، به مساله اسپانسر این تیم اشاره داشت كه انصاری‌فرد اعلام كرده بود سالی شش میلیارد نصیب این تیم خواهد كرد. انصاری‌فرد در توضیح، به این نكته اشاره كرد كه قرار است بخشی از برند پرسپولیس در اختیار یك فرد یا یك شركت قرار بگیرد و از بابت آن پرسپولیس صاحب درآمدی شود كه هزینه‌های جاری تیم را تامین می‌كند.

 

 او متذكر شد كه ارزش برند پرسپولیس بیش از این حرف‌هاست اما آنها همه برند را در اختیار این شخص نمی‌گذارند!در این باره یك منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینكه آنچه كه انصاری‌فرد در نظر دارد، مبهم است، ادامه داد: ظاهرا فردی به نام محجوب قرار است این پول را در اختیار پرسپولیس قرار بدهد

 

 

 محجوب كیست؟

سیروس محجوب، همان فردی است كه چندی پیش نام او را در ماجرای فریبكارانه خرید باشگاهنیوكاسل شنیدیم. او ادعا كرده بود كه با مبلغ 170 میلیون پوند، نیوكاسل را خواهد خرید و علی دایی را مدیرفنی این باشگاه انگلیسی خواهد كرد. اما در حالی‌كه هر هفته اخبار خنده‌دارتری در این‌باره منتشر می‌شد، ناگهان فتیله خبر، پایین آمد و سیروس محجوب ناپدید شد. او قبلا در دوره اكبر غمخوار به وی قول داده بود كه دستمزد بازیكنان را پرداخت خواهد كرد. اما این هم یكی از همان وعده‌های محجوبی است.  البته ما بخیل نیستیم، اما اینكه این فرد چگونه می‌تواند سالی شش میلیارد به پرسپولیس برساند، جای سوال است. به‌هرحال سوابق قبلی كاملا در این مورد راهگشا هستند. فكر می‌كنید پرسپولیس امسال چگونه هزینه‌های خود را تامین خواهد كرد؟ سالی كه نكوست از بهارش پیداست.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره