وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هویت این زن مقتول را شناسایی كنید

هویت این زن مقتول را شناسایی كنید

بازپرس جنایی تهران از شهروندان خواست تا با حضور در دادسرای امور جنایی تهران هویت زن مقتول كه 6 سال پیش به علت سقوط به دره فوت كرده است را شناسایی كنند.

به گزارش فارس ،‌ عصر روز 7 خرداد سال 82 مأموران كلانتری امامزاده داوود از طریق مركز فوریتهای پلیسی 110 تهران از كشف جسد یك زن با خبر شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه دریافتند 2 مرد جوان زمانی كه برای كندن سبزی كوهی به ارتفاعات این منطقه رفته‌اند در عمق دره جسد یك زن را مشاهده كرده‌اند و سپس به مأموران پلیس اطلاع داده‌اند.

روشن، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران درباره این پرونده گفت: بررسی از جسد نشان داد این زن بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو و همچنین سقوط از بلندی به قتل رسیده است. قد این زن 162 سانتیمتر است و وزن وی نیز 65كیلو گرم است. موهای وی در زمان قتل قهوه‌ای روشن بوده است و یك شلوار استرج نیز به تن داشته است.

وی افزود: در آن زمان 2 خانواده به پزشكی قانونی مراجعه كردند و مدعی شدند این فرد یكی از اعضای خانواده آنهاست اما پس از انجام آزمایش DNA مشخص شد این موضوع صحت ندارد.

بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران گفت: از شهروندان درخواست داریم تا در صورتی كه یكی از اعضای خانواده آنها مفقود شده است به دادسرای امور جنایی مراجعه كرده و برای تشخیص صحیح هویت این فرد اقدام لازم را انجام دهند.