وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مانند یك میلیونر رفتار كنید

پس شما هم بالاخره به درآمد خوبی دست پیدا كرده اید و می خواهید آنرا به همه دنیا نشان دهید. باید هم اینگونـه
باشد. اما اگر پولداری را در خریدن یك اتومبیل زرق و برقی، كت و شلوار شیك و شبهای پر خرج در شهر می دانیـد، در
تفكر خود تجدید نظر كنید. یك فرد ثروتمند زیرك برای از پیش بردن ثروتش كار می كند، بنابراین آنرا عاقلانه بنمایش می گذارد. اگر فقط خود نمایی
كنید، طولی نخواهد كشید كه به جرگه هزاران هزار بدهكار دیگر خواهید پیوست. البته نكات زیر باید بر طبق درآمدتان تنظیم گردد. با اینـحـال
بوسیله اقتباس نمودن عادات میلیونرهـا می تواند به یكی از آنها تبدیل شوید.
1- ریسك كنیدریسك كردن بخشی از كسب درآمد است. هر سرمایه گذاری به شما خواهد گفت كه هر قدر ریسكی بزرگتر باشد، میزان سرمایه برگشتی بالقوه آن بیشتر خواهد بود. افراد با برگزیدن راه امن پولدار نمی شوند. این مخاطره طلبی های حساب شده و دقیق است كه میتواند یك شخص را به نتیجه برساند. اگر برای خود بیشتر میخواهید، باید سربازی شجاع باشید. اطرافیان شما را بدلیل استفاده از فرصتهای مخاطره آمیزه و در عین حال سودآور مورد تحسین قرار خواهند داد.
2- هوشیارانه سخاوتند باشدهوشیارانه سخاوتمند بودن بدان معنا نیست كه باید برای همه افرادی كه دور و برتان هستند نوشیدنی بخرید. كشیده شدن بسوی چنین عاداتی شما را مستقیما راهی مسكین خانه خواهد كرد. برای دوستان و همكارانتان ریخت و پاش كنید، اما نه بطور همیشگی و فقط هر از چندگاهی. اگر قدرشناس بوده و ارزشش را داشته باشند، این سخاوتمندی شما را بخاطر سپرده و روزی دو برابر آنرا جبران خواهند كرد.
نوعدوست و خیرخواه دیگران باشید؛ پرداختن پول به افراد مستحق میتواند منجر به سرشناسی و شناخت شما گردد. كمك هزینه های تحصیلی و وجوه خدا پسندانه همیشه منتسب به افراد سخاوتمند میباشند. در این صورت میتواند خواستار معافیت مالیاتی نیز بشوید.
3- با افراد ممتاز جامعه ارتباط برقرار كنیدارتباط یك مسئله است، ارتباط با افراد شایسته مسئله ای دیگر. شما باید حداكثر تلاش خود را برای نزدیك شدن به افرادی كه دارای نقدینگی و گردش مالی بالایی میباشند بكار بندید. آنها را تماشا كرده، از آنها بیاموزید و سعی كنید به بخشی از گروه آنها تبدیل شوید. توسط آمیختن با نخبگان میتوانید كتابچه ای حاوی مشخصات و خصوصیات افراد سرآمد برای خود تهیه كنید. حتی ممكن است به اطلاعاتی مفید كه منجر به درآمد بیشتر شما گردد دست یابید.
نكات دیگر…
4- بر سرمایه گذاری های خود نظارت كنیدثروت مستلزم كار و تلاش است. دارایی ها همانند كودكان میباشند. اگر مراقبشان نباشید ممكن است ناگهان سركشی كنند. پلهو به پهلو با شركتهایی كه در آنها سهام دارید حركت نموده و نحوه عملكرد آنها را مورد بررسی قرار دهید. مجلات، نشریات و مقالات اقتصادی را مورد مطالعه قرار دهید. از كارشناسان و مشاوران مالی كمك بگیرید. با این عمل اطلاعات پولی خود را غنی و پر بار خواهید نمود: یك خصوصیات ضروری برای میلیونرها.
5- دور اندیشی را پرورش دهیدانسان میلیونر خواسته های خود را برآورده میكند چرا كه دیدگاه شگفت انگیزی نسبت به فرصتها دارد. او روند كار را در حال توسعه می بیند و میتواند اتفاقات سودمند بعدی را پیش بینی كند. این پیش گویی لزوما ذاتی و بالفطره نبوده بلكه بوسیله مطالعات مداوم در مورد بازار كه منجر به تبدیل دانش به حس ششم میگردد، بوجود می آید. چشمهای خود را برای فرصتهای ایجاد درآمد تیز كنید.
6- امور را محول كنیدشما نمی توانید در هر كاری شماره یك باشید، اما میتوانید بهترین وكالت دهنده باشید. بجای اتلاف وقت برای آموختن همه چیز، افراد ماهر را برای انجام كارها مورد استفاده قرار دهید. اگر مشكل مالیاتی دارید، آنرا به دست یك حسابدار زبده بسپارید. اگر مسئله ای قانونی وجود دارد، یك وكیل استخدام كنید. پول بطرز صحیحی خرج خواهد شد زیرا از اتلاف وقت شما جلوگیری نموده و از بروز اشتباهات احتمالی ممانعت بعمل خواهد آمد. واگذاری امور خصوصیت اصلی یك مدیر خوب بشمار میرود. این را بخاطر داشته باشید.
7- متمركز بمانیدانسان ثروتمند برای خود ماموریتی شفاف با اهدافی استوار در نظر میگیرد. او نگاهی مصصم و پایدار به نتیجه كارش داشته و هرگز از مسیر خود تغییر جهت نمی دهد. همین كار را انجام دهید: دیدگاه شخصیتان و نحوه رسیدن به آنرا بنوسید. هرگاه در مشكلات كوچك روزانه گرفتار آمدید، آن اهداف را به خود یادآوری كنید. به هر مسئله ای كه برخورد كنید، دیدگاهتان شما را با انگیزه نگاه خواهد داشت.
8- خریدهای خود را ارتقاء دهید
آنچه را كه سزاوارش هستید به خود بدهید: یك اتومبیل جدید، بهترین اتاقی كه میتوانید در یك هتل رزو كنید، یا واگن درجه یك در قطار. با اینكه یك میلیونر پولش را عاقلانه خرج میكند، میداند خوب است كه انسان با خودش همیشه خوش رفتاری داشته باشد.
9- سرگرمیهای بخصوصی داشته باشیدثروت مترادف است با مهارت. اگر مهارت خاصی نداشته باشید بسختی میتوانید در زمره افراد نخبه و ممتاز قرار بگیرید. بنابراین خود را با سرگرمیهای مختلف مشغول كنید تا در چنین موقعیتی قرار بگیرید. عضو یك باشگاه درجه یك بیلیارد یا بولینگ شوید. از رستوران، نوشیدنیها و امكانات خوب آنجا لذت ببرید. زمانیكه بهترین هستید و بهترینها را انجام میدهید بسیار بیشتر مورد احترام و توجه قرار خواهید گرفت.

پول به دنبالش خواهد آمد