وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این مادر مغز و برخی از اجزای بدن كودكش را خورد!!

این مادر مغز و برخی از اجزای بدن كودكش را خورد!!

قتل فجیع و متلاشی كردن بدن یك كودك 5/3 ساله توسط مادرش و خوردن برخی اندام وی، به حدی پلیس تگزاس را شوكه كرد كه به سختی میتواند در مورد صحنه جنایت سخنی را به زبان بیاورد.پلیس جسد متلاشی شده این كودك را در تنها اتاق خواب خانهای یك طبقه در سن آنتونیو كشف كرد كه سه انگشت وی جویده شده و صورت او از هم دریده شده و سر او از بدنش جدا و مغزش بیرون ریخته شده بود.

 

ویلیام مك مانوس رئیس پلیس سن آنتونیو دوشنبه اعلام كرد: هنگام دیدن صحنه میتوانستید صدای افتادن یك سوزن روی زمین را بشنوید هیچ كس نمی توانست صحبت كند. صحنه بسیار غم انگیزتر از آن بود كه بشود آن را توصیف كرد.

 

پلیس كه اوایل روز یكشنبه به این خانه فراخوانده شده بود “اتی سانچز” مادر این پسر را در حالی یافت كه روی نیمكتی نشسته بود و زخمی را بر روی سینه خود ایجاد كرده و بخشی از گلوی خود را بریده بود و فریاد میزد: من فرزندم را كشتم! من فرزندم را كشتم! وی به پلیس گفت كه شیطان وی را وادار به انجام این كار كرده است.

 

مك مانوس گفت: ظاهرا سانچز 33 ساله مغز و برخی دیگر از اجزای بدن كودكش را قبل از اینكه او را با چاقو به قتل برساند خورده است. وی افزود: بیشتر از این واقعا نمی توانم توضیحی به خبرنگاران بدهم. وی كه متهم به قتل مهم فرزند پسرش است هم اكنون در بیمارستان تحت درمان قرار دارد. به نوشته آسوشیتدپرس این قتل یك هفته پس از ترك خانه توسط پدر خانواده رخ داده و خواهر اتی سانچز و دو كودك 5 و 7 ساله او نیز در خانه بودهاند اما هیچكدام آسیبی ندیدهاند.

 

این مادر مغز و برخی از اجزای بدن كودكش را خورد!!

 

مقامها در حال بررسی سوابق بهداشت روانی سانچز هستند تا نقش احتمالی اختلالات روانی در این قتل فجیع را بررسی كنند. در سالهای اخیر افسردگی پس از زایمان و روانپریشی از عوامل مهم چندین وقوع جرایم در چندین پرونده دیگر قتل كودكان توسط مادران آنها در تگزاس بوده است.

 

در سال 2001 آندریا ییتس فرزند 5 ساله خود را در خانه آنها در هیوستون در آب خفه كرد و ادعا میكرد كه در آن زمان شیطان در وجود او بوده و سعی داشته آنها را از دوزخ نجات دهد. وكلای مدافع وی ادعای كردند كه وی از افسردگی شدید پس از زایمان رنج میبرده است و در سال 2006 هم هیئت منصفه به دلیل جنون وی را گناهكار تشخیص نداد.

 

در سال 2004 هم دنا اسكاسلر فرزند 10 ماهه خود را با بریدن و قطع بازوهای او كشت و پس از اینكه شهادت داد كه فرزندش را كشته تا او را به خدا تقدیم كند او هم به دلیل جنون گناهكار شناخته نشد. همسایگان و مردم این محل همگی در اندوهی شدید از این واقعه به سر میبرند. پلیس هویت این خانواده را فاش نكرده است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره