وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تلاش برای ازدواج با دختری که 20سال کوچک‌تر است!!

تلاش برای ازدواج با دختری که 20سال کوچک‌تر است!! 

روزنامه دیلی‌اكسپرس در گزارشی نوشت: مردان انگلیسی در هنگام ازدواج همواره سعی و تلاش زیادی می كنند تا با همسری پیمان ببندند كه فاصله سنی محدودی با یكدیگر داشته باشند؛ اما تدی شرینگام به نظر می‌رسد قصد سنت‌شكنی داشته و می‌خواهد با دختری دو نسل كوچكتر از خود، پیمان زندگی مشترك منعقد كند.


این روزنامه افزود: شرینگهام كه سال قبل از فوتبال كناره گرفت، به جای حفظ ارتباط با این رشته ورزشی در قالب و نقشی همچون مربی یا مدیر ورزشی، غرق در حواشی گوناگونی شده است. تازه‌ترین مورد از او حكایت از آن دارد كه وی می‌خواهد سال‌ها پس از ازدواج نافرجام نخست‌اش، با دختری ازدواج كند كه از او 20 سال كوچكتر است.


شرینگهام 43 ساله كه تا تابستان گذشته نیز به بازی پرداخت، برای تیم رده‌پایین كولچستریونایتد بازی كرد و پیش‌تر نیز عضو وستهام، پورتسموث، تاتنهام،‌ منچستریونایتد، ‌ناتینگهام‌فارست،‌ دجورگاردن سوئد بود، به تازگی در محافل خانوادگی گفته با آندرویاتس 23 ساله ازدواج می‌كند.

این روزنامه افزود: این اتفاق در حالی است كه نامزد شرینگهام تنها دو سال از چارلی،‌ پسرش بزرگتر است. نشریه مذكور به كنایه نوشته است: باید دید آیا شرینگهام به همسرش به چشم فرزند نگاه می‌كند؟
شرینگهام كه از سال 1993 الی 2002 برای تیم ملی انگلیس 51 بازی انجام داد و 11 گل نیز زد، 22 سال قبل با دنیس سیمس ازدواج كرد كه ثمره آن‌، چارلی 21 است. این ازدواج به علت اختلاف میان بازیكن قدیمی انگلیس در سال 1993 به طلاق منجر شد. پس از آن تدی، چندبار در آستانه ازدواج مجدد قرار گرفت؛ اما به تفاهم و عقد پیمان زناشویی منجر نشد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره