وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معانی پنهان اعداد

معانی پنهان اعداد

معانی رمزی اعداد، برای استفاده از قدرت اعداد در جهت پیش بینی چرخه های قابل توجه زندگی، است. عدد مخصوص خود را با جمع کردن اعداد روز و ماه تولدتان، به دست آورید. آنقدر این جمع را ادامه دهید تا به عددی یک رقمی برسید. مثلاً اگر متولد 30 خرداد هستید ابتدا 30 را با 3 جمع کنید: 33=3+30 و سپس 6=3+3، عدد 6 عدد شماست.

عدد یک
در این ماه گردهمایی، کنفرانس یا فعالیت های گروهی زیادی خواهید داشت. بازده کاری شما در تنهایی به اوج خود می رسد و اصولاً وقتی موفق می شوید که نظر دیگران روی کارتان تاثیر نگذارد. حریم خصوصی تان را حفظ کنید و به نظرتان وفادار بمانید. ممکن است به خواب بیشتری احتیاج داشته باشید، اما مخفی گاه محبوبتان خلاقیت شما را افزایش می دهد و افراد مزاحم را پشت در نگه می دارد.

عدد دو
شما در این ماه دست از کوچک شمردن خود برخواهید داشت. ممکن است زمان مناسب را برای صحبت راجع به افزایش حقوقتان پیدا کنید. همچنین زمان آن فرارسیده که برخی چیزها را تحت کنترل خود در آورید. دلسوز و قاطع هستید، پس گوشی را بردارید و قاطعانه دستور دهید. همین الان هم، بسیاری از افراد دور و برتان به دنبال تقلید و پیروی از رییسی نظیر شما هستند.

عدد سه
نسبت به شنیدن شایعات بی میل هستید و ترجیح می دهید راه های نرفته را امتحان کنید. ممکن است در این راه تنها باشید که این برای فرد اجتماعی نظیر شما عجیب است. اما در حال حاضر، این چیزی است که شما را به حرکت وامی دارد. دوست دارید حقیقت پنهان هر چیزی را دریابید و آن را به مقدسات پیوند دهید. ممکن است زمان های زیادی را در تنهایی سپری کنید یا حتی تنهایی، به مسافرت بروید، البته تا جایی که به تجربه روحی تان کمک کند. سکوت و آرامش تنها راهی است که شما را بی اندازه راضی می کند.

عدد چهار
تبریک می گوییم، ماه تیر، ماه شماست. بالاخره از زیر سایه دیگران بیرون می آیید و خودتان را بالا می کشید. طبیعتاً افرادی که از شما به عنوان نردبان ترقی خود استفاده می کنند، چندان خشنود نخواهند شد شما در بین همکارانتان که دوستشان دارید و به آنها احترام می گذارید، اعتبار و تصویر بهتری پیدا خواهید کرد. گرفتن اعتبار در قبال انجام درست کارها بسیار لذت بخش است.

عدد پنج
این ماه خیلی حساس و احساساتی هستید. به همین خاطر افراد زیادی را دور و برتان جمع می کنید. از آنجایی که هیچ عذر و بهانه ای برای لذت بردن از لحظه ها و قسمت های خوب زندگی وجود ندارد، ممکن است این ماه در پذیرفتن چیزهایی که دوست دارید، زیاده روی کنید.


عدد شش
این ماه بیشتر به تفریح، استراحت و کمتر به مسوولیت هایتان می پردازید. به جای این که محبت و لطف خود به خودی دیگران بپذیرید، آن را رد می کنید. به این خاطر است که شما حتی یک ذره هم احساس نیاز نمی کنید. بدون در نظر گرفتن خواسته دیگران، از احساسات و کنجکاوی تان پیروی می کنید و می دانید که می توانید به این استقلال تکیه کنید.

عدد هفت
صبر و شکیبایی ویژگی شماست که این ماه از آن خیلی بیشتر بهره مند می شوید. به جای نگرانی و اضطراب، در میان مجسمه های مرمر به دنبال مجسمه مرد علاقه تان بگردید، حتی اگر خیلی طول بکشد. به این ترتیب کارهای نیمه تمام تان هم به پایان می رسد.

عدد هشت
معمولاً هر چیزی را که نسبت به آن بی اطمینان و اعتماد هستید، حذف می کنید. اما این ماه، به نشانه هایتان بیشتر از یک ستون اطلاعات توجه می کنید. قوی و ماجراجو هستید، با وجود تمام مسایلی که ممکن است پیش بیاید. برای ادامه مسیر به حد کافی خطر می کنید و از کشمکش و چالش لذت می برید.

عدد نه
به جای گوشه گیری، خلوت تان را ترک کنید و وارد فعالیت های گروهی شوید. میل برای خارج شدن از خلوت و تنهایی و کمی سختی کشیدن باعث پرورش و ارتقای جنبه های دیگر زندگی تان می شود. ممکن است در گذشته برخی شما را نمونه ای از یک فرد ریاکار و ناشی می دانستند اما این ماه، گذشت و فداکاری های افتخار آمیز منجر به احترام و اعتبار زیادی برایتان می شود.