وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ترکیبات شگفت انگیز کرم های ضد پیری

ترکیبات شگفت انگیز کرم های ضد پیری
استفاده از ترکیبات پوستی ضد پیری امروزه بسیار رایج و شایع شده است.هرکس به دنبال پیدا کردن روشی برای حفظ جوانی و سلامت پوست خود می باشد. آیا تاکنون چیزیز در مورد ترکیبات این کرم ها و مواد شنیده اید. به راستی کدام ترکیبی در این محصولات وجود دارد که می توان از آن به عنوان بهترین لوسیون یاد کرد! شاید شنیدن پاسخ این سوال برای شما شگفت انگیز باشد.

در ادامه به بعضی از این ترکیبات شگفت انگیز اشاره می کنیم.
1- زهر مار: بعضی از شرکت های تولید کننده محصولات آرایشی ، ترکیبی مشابه سم پپتیدی مار در محصولات کرمی ضد پیری وارد می کنند که باعث بهبود ظاهر صورت می شود. این ماده مشابه زهر طبیعی است و گفته می شود که باعث از بین رفتن اندازه و عمق چروک های صورت می شود و تاثیری مشابه تزریق بوتاکس دارد.
2- لیزابه (ماده لزج )حلزون: یکی دیگر از شرکت های تولیدی ، از عصاره ماده لزج حلزون در محصولات خود استفاده نموده که می تواند باعث نرمی و شادابی پوست شود.
3- آغوز گاو: این ماده یکی دیگر از ترکیباتی است که در تولید لوسیون های پوستی استفاده می شود. ادعا شده که این ترکیب برای پوست های خشک و حساس بسیار مفید است و این به خاطر آنزیم ها و ویتامین های فوق العاده موجود در آن است.
4- جفت: جفت برای حفظ سلامت جنین بسیار مفید است. اما نقش آن در کرم های ضد پیری چیست؟ طبق گزارش یکی از شرکت ها، پروتئین های جفت طبق روند خاصی در محصولات آرایشی وارد می شود و باعث آبرسانی و روشنی پوست می شود.
5- اسپرم: طبق ادعای بعضی از شرکت های تولید کننده محصولات آرایشی ، اسپرم یکی از بهترین ترکیبات برای مراقبت از پوست صورت است. آنها از مایع منی ، کریستال های کوچکی تولید کرده که به تصورشان می تواند بهتر از ویتامین E در حفظ سلامت پوست موثر باشد.
6- عصاره خلط زنبور: یکی از شرکت های موجود در چین مدعی است که عصاره خلط زنبور نقش فوق العاده ای در مراقبت از پوست دارد. گفته می شود که این عصاره باعث از بین رفتن و حتی پیشگیری از چروک های پوستی می شود و چربی پوست را کنترل می کند.
با این توصیفات بد نیست که در هنگام خرید محصولات آرایشی و کرم های ضد پیری به ترکیبات موجود در آن نظری انداخته و با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره