وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نوعروس 16 ساله همسرش را كشت

نوعروس 16 ساله همسرش را كشت

گروه حوادث: عروس 16 ساله كه پس از مشاجره با شوهرش، وی را با ضربه چاقو در یكی از روستاهای قزوین به قتل رسانده و پس از فرار، در خانه پدری‌اش پنهان شده بود، دستگیر شد.

به گزارش جام‌جم، ساعت 19 شامگاه 27 مرداد امسال یكی از اهالی روستای پیر یوسفیان قزوین با مركز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از قتل مرد همسایه‌اش كه داماد جوانی بود، خبر داد.

ماموران اداره جنایی آگاهی قزوین پس از این تماس مردمی، به محل حادثه اعزام شدند كه معلوم شد داماد جوان بر اثر ضربه چاقو در خانه‌اش به قتل رسیده است.

به این ترتیب، ماموران با هماهنگی قضایی، جسد وی را به پزشكی قانونی انتقال دادند و به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند.

در ادامه تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد كه عصر روز حادثه، داماد جوان با همسر 16 ساله‌اش مشاجره لفظی پیدا كرده و این زن دقایقی قبل از حضور پلیس، هراسان خانه را ترك كرده است.

با به دست آمدن این اطلاعات، نوعروس به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب قرار گرفت و روز گذشته، هنگامی كه در خانه پدری‌اش پنهان شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

با انتقال این زن به اداره جنایی آگاهی شهرستان قزوین وی مورد بازجویی قرار گرفت و راز قتل شوهرش را برملا كرد.

 

اعتراف به قتل شوهر

نوعروس در اظهاراتش به پلیس گفت: از چند روز قبل، اختلاف‌های من و شوهرم شروع شد تا این كه شب حادثه، شوهرم به بدگویی از پدرم پرداخت كه در یك لحظه عصبانی شدم و در آشپزخانه چاقویی برداشتم و به سوی شوهرم حمله كردم و با مجروح كردن او، ترسیدم و از خانه فرار كردم و با رفتن به خانه پدری‌ام، ماجرا را برای آنها تعریف كردم و تا لحظه دستگیری از مرگ شوهرم بی‌خبر بودم. بنا بر این گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد تا تحقیقات تكمیلی از وی صورت گیرد.