وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عكسها و حاشیه های نشست خبری سونگ ایل گوك (جومونگ) در تهران

بازیگر نقش «جومونگ» با توضیح این كه «یكم اكتبر «روز نظامی» در كشور كره و روز تولید اوست» گفت: چون در این روز به دنیا آمدم پدر و مادرم نام «ایل گوك» را برای من انتخاب كردند.

به گزارش ایسنا، ‌سونگ ایل‌گوك در نشست خبری امروز 27 مرداد ماه در تالار همایش‌های صداوسیما با بیان این كه «جومونگ» در كشور كره نیز واقعا معروف است ادامه داد: تا به حال چند سریال تاریخی مانند «جواهری در قصر» در كره‌جنوبی ساخته شده است، ولی مانند «جومونگ» با بازتاب مخاطب مواجه نشده است. در واقع «جومونگ» موسس سلسله‌ی گوگوریو است كه همزمان با سلسله هخامنشیان در ایران است. با ساخت این سریال ، لباس محلی آن زمان با «جومونگ» در یك سریال به نمایش درآمد.

 عكسها و حاشیه های نشست خبری سونگ ایل گوك (جومونگ) در تهران

این بازیگر در پاسخ به این پرسش كه آیا فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی در كره پخش می‌شود و آیا به بازی در كنار كدام یك از بازیگران بین‌المللی علاقمند است؟ اظهار كرد: اكنون متوجه شدم كه سریال «امپراتور دریا» نیز در ایران پخش شده است و از این بابت خوشحالم. چون این مجموعه برای من اثر مهمی محسوب می‌شود. در كره تا به حال سریال‌های ایرانی پخش نشده است، ولی چند فیلم سینمایی مانند «بچه‌های آسمان» روی آنتن رفته است.

او اضافه كرد: تمام بازیگران، كارگردانان و هنرمندان، معلم من هستند؛ و باید از آن‌ها بیاموزم. بنابراین نمی‌توانم از بین آن‌ها یك فرد را انتخاب كنم و آرزومندم كه بتوانم با همه آن‌ها همكاری كنم.


عكسها و حاشیه های نشست خبری سونگ ایل گوك (جومونگ) در تهران

سونگ در پاسخ به این پرسش كه آیا نسخه‌ی دوبله شده به فارسی «جومونگ» را دیده است، گفت: متاسفانه هنوز این نسخه را ندیدم. ولی علاقه‌ی زیادی به دیدن گوینده‌ی نقش «جومونگ» و شنیدن صدای او دارم.

عكسها و حاشیه های نشست خبری سونگ ایل گوك (جومونگ) در تهران

او با اشاره به دوبله «افسانه جومونگ» به زبان چینی اظهار كرد: از طریق یكی از دوستانم متوجه شدم كه این سریال به زبان چینی دوبله شده است. وقتی آن را دیدم برایم بسیار جالب و در عین حال خنده‌دار بود. البته كیفیت آن به گونه‌ای بود كه چند روز گریه می‌كردم و نمی‌توانستم بخوابم. البته امیدوارم دوبله‌ی این سریال به فارسی این گونه نباشد.

بازیگر سریال «امپراتور بادها» درباره تولید فیلم و سریال در كره گفت: در كره در سال بیش از 100 فیلم و سریال ساخته می‌شود كه با یكدیگر رقابت دارند.


عكسها و حاشیه های نشست خبری سونگ ایل گوك (جومونگ) در تهران

او با بیان این كه ایران تاریخ و تمدن عظیمی دارد، اظهار كرد: من به این مورد اهمیت زیادی می‌دهم. البته ایرانی‌ها به داستان‌های قهرمانی خیلی معروف هستند. «جومونگ» هم داستان یك قهرمان است، بنابراین بین او و داستان‌های ایرانی شباهت‌هایی وجود دارد.

سونگ درباره‌ی علت موفقیت سریال «جومونگ» گفت: نكات مختلفی برای موفقیت این سریال وجود دارد؛ داستان این مجموعه یكی از آن‌ها است؛ همین مساله باعث موفقیت این مجموعه در ایران و كره شده است.

او اضافه كرد:‌ شنیده‌ام ترافیك تهران سنگین است. البته در كره هم چنین وضعیتی وجود دارد و در زمان پخش سریال «جومونگ» این ترافیك كاهش می‌یابد.

این بازیگر در پاسخ به این پرسش كه آیا در زمینه تئاتر نیز فعالیت داشته و به كدام یك از رسانه‌های سینما،‌تئاتر و تلویزیون علاقه‌ی بیشتری دارد، گفت: متاسفانه فعالیت تئاتری نداشته‌ام. چون من در امتحان تلویزیون شركت كردم. با این حال واقعا به فعالیت در تئاتر علاقمندم و در كنار سینما و تلویزیون برای من یكی هستند.

او در پاسخ به این پرسش كه با توجه به وجود صحنه‌های رزمی در سریال افسانه‌ای «جومونگ»، آیا پیش از تصویربرداری تمریناتی در این زمینه انجام داده است، گفت: رزمی كار نیستم. ولی سه ماه پیش از بازی در این سریال تمرینات زیادی كردم. به ویژه در زمینه اسب‌سواری؛ به طوری كه تمام صحنه‌های اسب‌سواری را خودم بازی كردم.

سونگ در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره اطلاع او از خودكشی پسری به خاطر سوسانو و مرگ پسری چهار ساله گفت: تسلیت عرض می‌كنم كه پسری به خاطر جومونگ و سوسانو خودكشی كرد و برای نخستین بار این مساله را شنیدم اصلا فكر نمی‌كردم كه دیدن یك مجموعه باعث چنین اتفاقاتی شود. از طرف دیگر خوشحالم چرا كه این مسائل نشان دهنده شهرت جومونگ و طرفداران زیاد او در ایران است.

او اضافه كرد: تمام پسران كره‌یی عاشق سوسانو هستند. بنابراین به نظر می‌آید آنان رقبای زیادی دارند.

این بازیگر در پاسخ به این پرسش كه آیا از وجود خیابان سئول در تهران و خیابان تهران در سئول آگاهی دارد، گفت: زمانی كه ارتباط صمیمانه ایران و كره آغاز شد قرار شد در كره خیابان تهران و در ایران خیابان سئول نامگذاری شود البته خیابان تهران معروف‌ترین و گران‌ترین خیابان كشور كره است.

سونگ در پایان این نشست اظهار كرد: اگر بار دیگر به ایران دعوت شوم حتما به این كشور سفر می‌كنم.

به گزارش ایسنا، این مراسم با حضور اندی كیم مدیركل ال جی در ایران، حسین دیلمی رییس هیات مدیره گلدایران و حسین تنهایی قائم مقام هیات مدیره گلدایران برگزار شد و كیم و تنهایی در ابتدای این مراسم درباره علت دعوت از سونگ ایل گوك به كشورمان و محصولات این شركت سخن گفتند.


عكسها و حاشیه های نشست خبری سونگ ایل گوك (جومونگ) در تهران


***در حاشیه:

ـ قائم مقام هیات مدیره گلدیران درباره برنامه‌های دیگر سونگ در ایران گفت: او قرار است از محك(موسسه حمایت از بیماری‌های سرطانی) بازدید كند. علاوه بر آن در یكی از مراسم كه با حضور عوامل دوبله‌ی سریال «افسانه جومونگ» برگزار می‌شود،‌ ترجمه صحبت‌های سونگ با صدای علیرضا باشكندی ـ مدیر دوبلاژ افسانه جومونگ و گوینده این نقش ـ به استحضار شركت كنندگان می‌رسد.

ـ گفتنی است بازدید سونگ از موزه سینما و ملاقات با برخی هنرمندان كه نیكی كریمی از جمله‌ی آن‌ها است از دیگر برنامه‌های این بازیگر كره‌یی در سفر به ایران است.

ـ بیش از 100 عكاس و خبرنگار برای پوشش نشست خبری سونگ ایل گوك به سالن همایش‌های صداوسیما آمده بودند.

ـ زمانی كه سونگ پشت میز كنفرانس مطبوعاتی قرار گرفت عكاسان او را احاطه كردند. به گونه‌ای كه او قابل رویت نبود.

ـ اندی كیم مدیركل شركت ال جی در ایران از خبرنگاران پرسید، جومونگ سنتی را بیشتر می‌پسندید یا تیپ به روز او را؟

اندی كیم مدیركل شركت ال جی در ایران درباره این بازیگر كره‌یی و جومونگ گفت:‌ اكنون سونگ و جومونگ به قسمتی از زندگی مردم ایران تبدیل شده است. مهم‌تر از آن شخصیت سونگ و سریال جومونگ است كه با اهداف شركت ما هماهنگی زیادی دارد كه از جمله آن طراحی زیبا، تكنولوژی هوشمند و هماهنگی كامل با زندگی مردم است.

او درباره سونگ گفت: او هواداران زیادی در كشورهای آسیایی دارد. سونگ نوه‌ی یكی از مهم‌ترین ژنرال‌های كره‌ای است كه جان خود را برای استقلال میهن‌اش فدا كرد به همین دلیل شخصیت او به عنوان شهروندی نمونه شناخته می‌شود.

در ادامه تنهایی قائم مقام هیات مدیره گلدیران گفت: ال‌جی برای تداوم فعالیت‌های خود به غیر از مسیرهای مرسومی مانند خدمات و كیفیت مناسب تلاش می‌كند به نوع دیگری با مردم تعامل داشته باشد. بنابراین حامی مالی محصولات فرهنگی مانند كلاه قرمزی و سروناز در سینما قدس و گروه آرین بوده است. در حال حاضر نیز با توجه به استقبال مردم از سریال افسانه‌ای جومونگ، سونگ را به ایران دعوت كردیم تا با شادی‌ و استقبال مردم از سریال افسانه‌ای جومونگ و این بازیگر همگام باشیم.

او خبر داد: فیلمی مستند از ابتدای ورود تا خروج سونگ از ایران تهیه و برای همه مشتریان خود ارسال می‌كنیم و علاقمندان هم می‌توانند در این زمینه به سایت گلدایران مراجعه كنند. امیدواریم كه سفر سونگ به ایران همكاری‌های بیشتری بین كشور ایران و كره به وجود آورد.

ـ از این بازیگر درباره علاقه خود به ورزش و رنگ‌های قرمز و آبی پرسیده شد كه پاسخ داد: عاشق ورزش كردن هستم و در مواقع بیكاری حدود شش ساعت به این كار می‌پردازم. از میان رنگ‌ها هم به آبی علاقمندم و هم قرمز و موقع ورزش یا كاملا آبی می‌پوشم یا كاملا قرمز. البته رنگ مشكی را هم دوست دارم.

ـ این كنفرانس خبری قرار بود ساعت 14 آغاز شود ولی با یك ساعت و 35 تاخیر ساعت 15 و 35 شروع شد كه استقبال مردم از این هنرمند یكی از دلایل این تاخیر عنوان شد.

ـ پشت در تالار همایش‌های صداوسیما چند تن از علاقمندان این بازیگر كره‌ای با در دست داشتن گل‌هایی مشتاقانه انتظار خروج او را از این مكان می‌كشیدند اما در نهایت موفق به دادن گل‌ها و گرفتن امضاء نشدند.


 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره