وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قرارداد یازده میلیارد تومانی سازمان لیگ با صداوسیما

قرارداد یازده میلیارد تومانی سازمان لیگ با صداوسیما

صدا و سیما به عنوان تنها اسپانسر و منبع درآمدی سازمان لیگ برتر در فصل جاری رقابت‌ها معرفی شد.

عزیزمحمدی ، ضمن اعلام این خبر به مهر گفت: در توافقی كه با مسوولان سازمان صدا و سیما صورت گرفته، حق پخش تلویزیونی مسابقات و تبلیغات پیرامونی بازی‌های لیگ برتر با قراردادی بالغ بر 11‌میلیارد تومان به این سازمان واگذار شده و صندوق حمایت از قهرمانان و یك شركت تبلیغاتی دیگر نیز تحت پوشش صدا و سیما در این زمینه فعالیت می‌كنند.

محمدی با بیان این‌كه هنوز مبلغ 4 میلیارد تومان بابت مطالبات فصل گذشته ازصدا و سیما و صندوق حمایت از قهرمانان وصول نشده است، تصریح كرد: مسوولان صدا و سیما در تلاشند بدهی خود را از منابع مختلف تامین كنند تا با تسویه‌حساب‌های فصل گذشته، همكاری تازه‌ای را برای فصل جدید آغاز كنیم. ضمن این‌كه مسوولان صندوق حمایت از قهرمانان نیز قول‌های مساعدی در این زمینه داده‌‌اند و امیدواریم با جذب این اعتبارات بتوانیم مشكلات مالی خود را حل كنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام این‌كه نور استاندارد تمامی ورزشگاه‌های میزبان مسابقات لیگ برتر تامین شده است و مشكلی برای برگزاری در ماه رمضان و پس از افطار وجود ندارد، تصریح كرد: با مساعدت هیات‌های استان و مسوولان باشگاه‌ها مشكل تامین نور استاندارد ورزشگاه‌های كشور حل شد و تمامی ورزشگاه‌ها آماده برگزاری مسابقات زیر نور هستند.