وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راز ناپدید شدن دو كودك در سینه مرد معتاد

راز ناپدید شدن دو كودك در سینه مرد معتاد

به دنبال ناپدید شدن 2 دختر خردسال در حاشیه رودخانه كرج ، 2 مرد به عنوان مظنون در حالی دستگیر شده‌‌اند كه یكی از آنها ادعا می‌كند دوستش به انگیزه سرقت، 2 كودك را به قتل رسانده است.

به گزارش جام‌جم، روز یازدهم مرداد امسال مردی به دادسرای جنایی كرج رفت و از ناپدید شدن دختر 9 ساله‌اش در حاشیه رودخانه كرج خبر داد.

مرد شاكی در اظهاراتش به قاضی علی اشرف، معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی كرج گفت: روز حادثه همراه اعضای خانواده‌ام از شهرستان اراك به سمت یكی از شهرهای شمالی كشور به راه افتادیم. هنگام ظهر تصمیم گرفتیم برای دقایقی حوالی رودخانه كرج استراحت كنیم و سپس به مسیرمان ادامه دهیم. در همین موقع دختر 9 ساله‌ام زهره كمی از ما دور شد و به سمت حاشیه رودخانه رفت، اما دیگر خبری از او نشد و به طرز مرموزی ناپدید شد.

پس از شكایت این مرد، دستور ویژه‌ای صادر شد و كارآگاهان جنایی آگاهی استان تهران همراه ماموران امداد و نجات آتش‌نشانی و غواصان عازم محل حادثه شده و پس از 4 شبانه‌روز موفق به یافتن دختر خردسال نشدند.

جستجو برای یافتن این دختر در حالی ادامه داشت كه روز دوم خرداد امسال بار دیگر دختر 21 ماهه‌ای به نام مهشاد كه همراه اعضای خانواده‌اش به حاشیه رودخانه رفته بود، به طرز مرموزی ناپدید شد. كارآگاهان جنایی كه احتمال می‌دادند میان ناپدید شدن این 2 كودك ارتباطی وجود دارد، به تحقیق در محل حادثه پرداختند و متوجه شدند، محل گم شدن زهره با مهشاد، 5 كیلومتر فاصله داشته است.

با به دست آمدن این اطلاعات، رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و تلاش كارآگاهان جنایی آگاهی استان تهران برای فاش شدن راز گم شدن این 2 كودك ادامه داشت تا این كه هفته گذشته، گزارشی از سوی پلیس آگاهی همدان در اختیار كارآگاهان اداره جنایی آگاهی استان تهران قرار گرفت، مبنی بر این كه مرد كیف‌قاپی به نام شهرام را دستگیر كرده‌اند كه ادعا می‌كند، دوستش جعفر 2 كودك را در جاده چالوس كرج به انگیزه سرقت به قتل رسانده است.

ماموران پس از این گزارش، با هماهنگی قضایی مرد كیف‌قاپ (شهرام) را برای ادامه تحقیقات به اداره جنایی آگاهی استان تهران انتقال دادند و به تحقیق از او پرداختند.

 

مرد كیف‌قاپ راز قاتل بودن دوستش را برملا كرد

شهرام، متهم در اظهاراتش به پلیس گفت: 2 هفته قبل از دستگیری هنگامی كه به دیدن دوست معتادم، جعفر در منزلش واقع در ورامین رفته بودم، او برگه‌ای از روزنامه كه تصویر 2 دختر گمشده در آن چاپ شده بود را به من نشان داد و گفت: دچار عذاب وجدان شده و می‌خواهد رازی را بعدها برای من برملا كند. گمان بردم میان تصاویر چاپ شده در روزنامه و دوستم باید ارتباطی باشد.

به این ترتیب، با او شروع به صحبت كردم كه ادامه داد، 2 بار به انگیزه سرقت از مسافران به حاشیه رودخانه چالوس رفتم و در هر بار متوجه دختر خردسالی شدم كه در حاشیه رودخانه در حال بازی بود.

وسوسه شدم طلاهای آنها را سرقت كنم، با نزدیك شدن به دختران خردسال، آنها را ربودم و پس از سرقت طلاهایشان، با دستانم گلوی آنها را فشار دادم تا این‌كه آنها فوت كردند.

وقتی از مرگ آنها مطمئن شدم، اجساد را در رودخانه انداختم و طلاهای مسروقه را نیز فروخته و با پولش مواد مخدر خریدم تا این‌كه در روزنامه تصاویر 2 مقتول را دیدم و اكنون عذاب وجدان لحظه‌ای مرا رها نمی‌كند. متهم ادامه داد: پس از شنیدن اظهارات دوستم، قصد داشتم او را به پلیس معرفی كنم كه هنگام سفر به همدان به اتهام كیف‌قاپی دستگیر شدم.

 

انكار قاتل كودكان

به دنبال اظهارات این مرد، شامگاه 30 مرداد امسال مخفیگاه جعفر در ورامین شناسایی و اودستگیر و به مركز پلیس منتقل شد. وی در بازجویی گفته‌های دوستش را نپذیرفت و هرگونه سرقت و قتل را انكار كرد.

بنابراین گزارش، تحقیقات تكمیلی از متهمان در حالی ادامه دارد كه آنها امروز به محل گم شدن 2 دختربچه در حاشیه رودخانه كرج انتقال می‌یابند تا در حضور كارآگاهان جنایی آگاهی استان تهران معلوم شود، اظهارات متهمان صحت دارد یا نه.