وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ورزشی برای پوست اطراف چشم

ورزشی برای پوست اطراف چشم

پوست اطراف چشم نازك‌ترین و شكننده ‌ترین پوست در تمام سطح بدن است و با توجه به این كه هنگام صحبت‌كردن با دیگران،چشم‌ها كانون توجه محسوب می‌شوند،چین و چروك‌های اطراف آن به‌عنوان بزرگ ‌ترین علت پیری چهره شناخته شده‌اند.
كیست‌های زیر چشمی نیز صدمه زیادی به چهره فرد وارد می‌كند و باعث ایجاد قیافه‌ای آشفته و پریشان می‌شود.
ورزش‌های مخصوص چشم می‌تواند كمك زیادی به چشم‌های پف‌آلود كند.افتادگی پلك‌ها نیز با تمرین‌های مؤثر و ورزش‌های ضد پیری چشم،تا حد زیادی برطرف می‌شود.

 
تمرین شماره 1
دو طرف سر خود را – در قسمت گیجگاه – به آرامی با دو انگشت فشار دهید تا عضلات آن كشیده شوند و در همین حال،مرتبا چشم‌ها را باز و بسته كنید.این كار را 5 بار تكرار كنید.

 
تمرین شماره 2
در حالی‌كه چشم‌هایتان بسته و آرام است،به صورت قائم بنشینید.همان‌طور كه پلك چشم‌ها در تمام طول مدت ورزش بسته است،اول به پایین نگاه كرده و بعد تا جایی كه ممكن است به بالا نگاه كنید.این حركت را 10 بار انجام دهید.

 
تمرین شماره 3
با چشم‌های بسته و آرام،راست بنشینید.همان‌طور كه چشم‌ها را در تمام طول تمرین بسته نگه داشته‌اید،ابروها را تا جایی كه می‌توانید،بالا ببرید و پلك چشم‌ها را تا حد ممكن به سمت پایین بكشید.در همین حالت بمانید و تا 5 بشمارید.استراحت كنید و این ورزش را5 بار تكرار كنید.

تمرین شماره 4
با چشم‌های باز و آرام،به صورت راست بنشینید.پلك بالای چشم‌ها را تا نیمه ببندید و در همین حال، ابروهایتان را به سمت بالا ببرید.بعد چشم‌ها را كاملا باز كنید تا سفیدی چشم‌ها در قسمت بالایی عنبیه دیده شود.

تمرین شماره 5
مثل سه حركت قبلی،راست بنشینید و در حالی‌كه چشم‌هایتان باز است،سرتان را صاف نگه دارید. همان‌طور كه سرتان را مستقیم نگه داشته‌اید،اول به بالا و بعد به پایین نگاه كنید.این حركت را 10بار تكرار كنید.حالا بدن و سرتان را در حالت قبلی حفظ كنید و این بار،به چپ و راست نگاه كنید.این حركت را نیز 10 بار انجام دهید.


 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره