وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکسهای آرام جعفری + بیوگرافی

عکسهای آرام جعفری + بیوگرافی
بیوگرافی آرام جعفری:

آرام جعفری متولد 22 بهمن‌ماه سال 59 در تهران است، فرزند دوم خانواده تحصیلاتش را در رشته نقاشی به پایان رسانده و همچنین در عالم تئاتر بارها روی صحنه رفته، اولین باری كه جلوی دوربین رفت در مجموعه «خارج از حصار» بود و بعدها با مجموعه «میگی نه نگاه كن» مهمان خانه‌ها شد و این بار با پرواز در حباب آمد، سریالی كه چهارشنبه‌ها از <بكه سوم سیما پخش می‌شود. به بهانه پخش سریال «پرواز در حباب» آخرین گفته‌های او را بخوانید.

    * آرام همه آدم‌ها رو دوست داره، لجبازه، مهربونه و غیرقابل پیش‌بینیه.
    * من كار با آقای مقدم رو خیلی دوست دارم، ایشان با من تماس گرفتند و بعد از این‌كه توضیحاتی درباره نقشم شنیدم با كمال میل قبول كردم كه در این پروژه همكاری كنم.
    * به شدت به بیزینس (تجارت) علاقه‌مندم.
    * حدودا سه الی چهار سال به صورت جدی نقاشی می‌كردم و در حال حاضر فرصت ندارم ولی راستش رو بخوای دلم برای نقاشی تنگ شده.
    * اصولا هر انسانی آرزوهای شخصی داره كه قابل بازگو نیست، من هم یكسری آرزوها داشتم كه بهش نرسیدم.
    * وقتی در كنار بازیگرانی بازی كنی كه فقط خودشون رو مهم ندونند انرژی می‌گیری، بازیگرانی كه بازیگر نقش مقابلشون هم براشون مهمه و حتی برای حس بازیگر مقابلشون از هر كمكی كه از دستشون بر بیاد دریغ نمی‌كنند.
    * من قبلا تئاتر كار می‌كردم از وقتی كه سنم كم بود روی صحنه تئاتر بودم و بعد هم به طور اتفاقی وارد تلویزیون شدم.
    * من تعریف جداگانه‌ای از سوپراستار دارم. در كشور ما و سینمای ایران متاسفانه سوپراستارها دوره‌ای شدند. یك دوره اسم یك سوپراستار روی زبون‌هاست و بعد كه چهره‌ای جدیدتر و بازی جدیدتر نظر همه رو جلب می‌كنه و به قولی سوپراستار جدید میاد، دیگه نامی از سوپراستار قدیمی شنیده نمی‌شه به خاطر همین اكثر سوپراستارهای سینمای ما یك دوره اذیت می‌شوند به خاطر این‌كه اسمشون روی زبون‌هاست و یك دوره اذیت می‌شوند چون توجه‌ها دیگه منحصر به بازیگر و سوپراستارهای جدیده اما این وسط عده‌ای هستند كه محبوب مردم هستند، نه سوپراستار و محبوبیتش هم دوره‌ای نیست. من دوست دارم محبوب باشم.
    * بازیگرهای زن در سینما و تلویزیون و همچنین تئاتر امروز ایران خیلی پربارتر و با حس و تكنیكال‌تر نسبت به دیروز كار می‌كنند و در حال حاضر موقعیت هنرپیشه زن در ایران خیلی بهتر از قبل و چند سال پیش شده.
    * من دیوانه‌وار بچه‌ها رو دوست دارم. برای مثال همین چند روز پیش كه از تلویزیون شیرخوارگاه رونشون می‌داد، های های زدم زیر گریه.
    * شنیدن صدای استاد علیرضا افتخاری بهم انرژی می دهد.
    * سعی می‌كنم سفرهای كوتاه داشته باشم به اطراف شهر تهران می‌رم مثل فشم و یا شمال.
    * كسی روحش تندرست و سلامته كه یك لحظه از یاد خدا غافل نباشه، آدم‌ها رو دوست داشته باشد و به همه چیز با دید منفی نگاه نكنه.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره