وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پرونده مرگ مایکل جکسون هم جنایی شد

پرونده مرگ مایکل جکسون هم جنایی شد

اعتماد: اصرار خانواده مایکل جکسون بر جنایی بودن پرونده مرگ سلطان پاپ جهان باعث شد دادستان پرونده یی را علیه پزشک معالج او تنظیم کند و خواستار محاکمه وی به اتهام قتل شود.

 

این درخواست دادستان پس از آن مطرح شد که شواهدی علیه «کونارد موری» پزشک شخص مایکل جکسون به دست آمد. پس از مرگ سلطان پاپ در 50 سالگی جنجال های زیادی به راه افتاد و از همان ابتدا پدر مایکل و جمعی از نزدیکان او انگشت اتهام را به سوی پزشک شخصی او نشانه گرفتند اما موری مدعی شد تمام وظایفش را به درستی انجام داده است.

این جنجال ها پای دادستان و پزشکی قانونی را وسط کشید و سرانجام مدارکی علیه موری به دست آمد. شنود مکالمات تلفنی این پزشک فاش کرد او پس از مرگ بیمارش در گفت وگو با یکی از دوستان خود گفته از دست مایکل جکسون خسته شده بود.

همچنین پزشکی قانونی تایید کرد میزان داروی پروپوفیل تزریق شده به این خواننده بیشتر از حد مجاز بوده است.

مدرک دیگری که علیه دکتر موری به کار رفته این است که او هنگام دادن تنفس مصنوعی به بیمارش به جای اینکه وی را روی زمین یا جای سفت دیگری بخواباند روی همان تخت نگه داشته حال آنکه هر پزشکی می داند دادن تنفس مصنوعی در حالی که سطح زیر بیمار نرم و منعطف است اثرات سوئی در بر دارد.

دادستان پرونده می گوید مایکل جکسون از شش هفته قبل از مرگ از بی خوابی رنج می برده و به همین دلیل دکتر موری و دستیارش مرتب به او 50 میلی گرم پروپوفیل تزریق می کردند. او معتقد است پروپوفیل تزریق شده به سلطان پاپ با داروی دیگری مخلوط شده بود و همین کار مرگ جکسون را به همراه داشته است.

اکنون پرونده یی علیه دکتر کونارد موری تنظیم و دادگاه جنایی در حال رسیدگی به آن شده که معمولاً این گونه مرگ ها چنین پرونده ها و محاکمه هایی را به دنبال ندارد.

در همین حال «جرامین» برادر «مایکل» می گوید؛ به نظر می رسد او بر اثر نارسایی قلبی تسلیم مرگ شد. چون «مایکل» در سالیان اخیر به خاطر جنجال های اخلاقی و مشکلات مالی بدجوری به دردسر افتاده بود.

«برایان آکسمن» وکیل «مایکل» هم اعلام کرد؛ زخم هایی که در جوانی به این خواننده وارد شده بود او را آزار می داد.

البته پدر «مایکل» مدعی شد پسرش قربانی جنایت شده است. «لاتویا جکسون» خواهر «مایکل» نیز ادعا کرد برادرش از سوی بعضی از افراد منفعت طلب کشته شده است. او گفت؛ «عده یی تبهکار، برادرم را به دارو معتاد کردند.»