وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پرداخت تسهیلات مسکن مهر سرعت خواهد گرفت

پرداخت تسهیلات مسکن مهر سرعت خواهد گرفت

مدیرعامل اتحادیه شرکتهای تعاونی مسکن مهر فرهنگیان استان تهران با بیان اینکه براساس اعلام دولت، پرداخت تسهیلات مسکن مهر سرعت می گیرد، در عین حال گفت: بسیاری از تعاونی های مسکن مهر کشور هنوز به شرایط و مقطع دریافت تسهیلات بانکی نرسیده اند.

علی تدین در گفتگو با مهر در زمین روند اجرای پروژه های مسکن مهر فرهنگیان، گفت: در حال حاضر بسیاری از پروژه ها در مرحله آماده سازی قرار دارند و در این مرحله از کار مشکلی وجود ندارد.

 

مدیر عامل اتحادیه شرکتهای تعاونی مسکن فرهنگیان استان تهران اظهار داشت: موانع قبلی در مسیر اجرای پروژه های مسکن مهر برداشته شده است به نحوی که دولت برنامه ریزی کرده است تا پرداخت تسهیلات نیز تسریع شود.

تدین  به تجمیع تسهیلات در بانک مسکن با برنامه ریزی دولت اشاره کرد و  افزود: در این راستا بانک مسکن نیز اعلام آمادگی کرده است تا در زمان رسیدن تعاونی های مسکن به شرایط دریافت تسهیلات، آن را به تعاونی ها بپردازد.

وی خاطر نشان کرد: البته در شرایط فعلی بسیاری از تعاونی های مسکن هنوز به مرحله دریافت تسهیلات ساخت واحدهای مسکونی نرسیده اند ولی اعلام آمادگی بانک مسکن می تواند نوید بخش باشد.

این مقام مسئول در بخش تعاون در مورد میزان انصراف فرهنگیان از حضور در طرح مسکن مهر با رد انصراف 30 درصدی فرهنگیان از مسکن مهر، تاکید کرد: انصراف 30 درصدی به هیچ وجه نمی تواند درست باشد ولی تا 3 درصد قابل قبول است.

به گزارش مهر، تعداد شرکتهای تعاونی مسکن مهر فرهنگیان شهر تهران در حال حاضر 45 تعاونی و تعداد تعاونیهای مسکن مهر فرهنگیان شهرستانهای استان تهران نیز 30 تعاونی است.