وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نتایج فداکاری‌های بی‌مورد برای بدست آوردن عشق

نتایج فداکاری‌های بی‌مورد برای بدست آوردن عشق

هنگامی که خود را فدای نامزدتان می کنید ممکن است او شما را بیشتر دوست داشته باشد یا برعکس برای او فرقی نداشته باشد اما چیزی که حتما اتفاق می‌افتد این است که..

هنگامی که خود را فدای نامزدتان می کنید ممکن است او شما را بیشتر دوست داشته باشد یا برعکس برای او فرقی نداشته باشد اما چیزی که حتما اتفاق می‌افتد :
وقتی شخصیت خودتان را برای این که بیشتر دوست داشته شوید زیرپا می‌گذارید نتیجه این خواهد شد که خودتان را کمتر دوست داشته باشید .

هر گاه یکی از علایق خود را زیر پا گذاشته در حقیقت بخشی از وجود خود را زیر پا گذاشته و به مرور زمان به این کار عادت کرده و می بینید که کمتر چیزی از شما به جا مانده است .

تا جایی که یک روز هوشیار شده و احساس می‌کنید از درون تهی هستید و نسبت به شخصی که این کار را به خاطر او انجام داده بودید انزجار و عصبانیت پیدا می‌کنید و کم کم دچار افسردگی می‌شوید چون او در ازای این همه از خود گذشتگی شما ، آن طور که باید رفتار کند و دوستتان داشته باشد ندارد و این موضوع برایتان به یک فاجعه ی بزرگ تبدیل خواهد شد.

 
هنگامی که رفتار همسر یا نامزدتان با شما غیر قابل تحمل است ، چه باید کرد ؟؟

– احساسات خود را با او در میان گذاشته و صبر کنید که جوابی بشنوید تا نشان دهنده‌ی این باشد که احساساتتان را درک کرده است و پشیمان شده است . 

– راههایی را بیابید تا بتوانید از طریق عقل و منطق از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید .

– آنگاه همه‌ی مشکلات را کنار بگذارید و آشتی کنید و سعی کنید آینده ای روشن کنار هم بسازید.


 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره