وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شارژ موبایل با عینك آفتابی!!

شارژ موبایل با عینك آفتابی!!

جام جم آنلاین: طراحی جدید در تولید عینکهای آفتابی این وسایل محافظتی را به منابع قابل حمل تولید انرژی خورشیدی تبدیل کرده است که توانایی تامین انرژی مورد نیاز تجهیزات الکترونیکی از قبیل تلفن همراه را خواهد داشت.

شرکت "Yanko Design" موفق به طراحی و تولید خلاقانه عینک آفتابی شده است که علاوه بر حفاظت چشمهای فرد در مقابل اشعه ماورا بنفش ساطع شده از خورشید از نور جذب شده برای تامین انرژی وسایل الکتریکی همراه فرد استفاده می کند.

این عینک که SIG نام گرفته است نور خورشید را با کمک صفحات خورشیدی اش جذب کرده و انرژی حاصل از آن را از طریق خروجی هایی که در انتهای دسته عینکها قرار گرفته است به وسایل الکتریکی منتقل می کند.

صفحات خورشیدی این عینک که در قسمت شیشه های آن تعبیه شده اند با استفاده از فناوری نانو و از ترکیب دانه های رنگی زیستی تولید شده اند که در عین ارزان بودن از بازدهی بالای انرژی نیز برخوردار است.

بر اساس گزارش گیزمگ، این شرکت در عین حال ردیاب ماورا بنفشی را طراحی کرده است که قادر به اندازه گیری و ذخیره اطلاعات مربوط به زمان سپری شده در مقابل خورشید را خواهد داشت. چنین اطلاعاتی در آینده می تواند پزشکان را از دلیل بروز بسیاری از بیماری های پوستی و چشمی آگاه کرده و آنها را در تجویز درمان مناسب یاری رساند.