وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سریال مهران مدیری متوقف نشده

سریال مهران مدیری متوقف نشده
هاشم رضایت قائم‌مقام مدیر شبكه سه ضمن تكذیب اخبار منتشر شده در سایت‌ها و روزنامه‌ها مبنی بر توقف مجموعه مهران مدیری زمان پخش این مجموعه را در نوروز 89 ذكر كرد.

قائم‌مقام مدیر شبكه سه درباره متوقف شدن مجموعه مدیری به دلیل مسائل مالی به مهر گفت: چنین مساله‌ای صحت ندارد و مجموعه مدیری مراحل نگارش را سپری می‌كند و تولید این پروژه روند خوبی را پشت سر می‌گذارد. در ابتدا قصد داشتیم پخش مجموعه مدیری راكه هنوز نامی برای آن انتخاب نشده در فصل پاییز شروع كنیم، اما برای این فصل نمی‌رسد. در واقع این مجموعه پر لوكیشن و تولید آن زمانبر است بنابراین طبق برنامه‌ریزی انجام شده مجموعه مدیری نوروز 89 از شبكه 3 پخش می‌شود. دوست داریم یك مجموعه طنز خوب پخش كنیم و تعجیل برای پخش آن نداریم.محور مجموعه مهران مدیری آموزش و یادآوری مسائل زندگی است و خشایار الوند و امیرمهدی ژوله مشغول نگارش آن هستند.

قائم‌مقام شبكه سه درباره پخش مجموعه «سرزمین كهن» و سریال خارجی «فرار از زندان» گفت: پخش مجموعه تلویزیونی سرزمین كهن یا از پایان امسال آغاز می‌شود یا سال آینده روی آنتن شبكه سه می‌رود.

مجموعه خارجی فرار از زندان هم در رسانه‌های تصویری عرضه شده و شبكه سه هم در حال پیگیری خرید رایت این سریال خارجی است، اگر رایت آن خریداری شود آن را پخش می‌كند.