وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز سه شنبه : 10 شهریور 1388

فال روز سه شنبه : 10 شهریور 1388

فروردین: حالا كه ماه وارد خانه ششم شما یعنی خانه سلامتی شده است، شما خیلی نگران اوضاع جسمانی خود هستید و به فكر بهتر كردن وضعیت سلامتی خود افتاده‌اید. اگر احساس خوبی ندارید از انجام دادن كارهای سخت پرهیز كنید. برای مثال به جای اینكه ناگهان از همین الان به جای غذا شروع به خوررن هویج و سبزیحات كنید، كم كم رژیم غذایی خود را تغییر بدهید! هیمشه قدم‌های كوچك نتایج بزرگی در پی دارد.

 
اردیبهشت: امروز برای انتخاب كردن یك تفریح و یا سرگرمی‌جدید روز مناسبی است، ولی باید تفریحی را انتخاب كنید كه قبلاً در موررش فكر كرده باشید. اگر سرگرمی‌شما برایتان مفید هم باشد كه چه بهتر!! اگر چه الان شاید وقت مناسبی برای باغبانی نباشد، اما شما می‌توانید در گوشه‌ای از حیاطتان باغچه‌ای كوچك و زیبا ترتیب دهید.

 
خرداد: به جای اینكه كارهایتان را به خانه آورده و در خانه هم كار كنید، می‌توانید برای مدتی از زیر كار فرار كنید و برای تفریح از خانه خارج شوید. شما حتی اگر وظایف خیلی زیادی هم داشته باشید، دوست ندارید تمام روز را كار كنید. به هرحال شما نمی‌توانید كاملاً بی خیال وظایف و تعهدات خود بشوید. اگر قولی می‌دهید باید حتماً بهش عمل كنید. بعد از این كار شما می‌توانید به بچه‌هایی كه در محوطه شنی پارك بازی می‌كنند بپیوندید!!

 
تیر: شما امروز با خواهر و برادر و یا با یكی از دوستان نزدیكتان مجادله‌ای لفظی خواهید داشت. اما نباید اجازه بدهید كه این حادثه تمام روزتان را خراب كند. شما در مقاومت كردن در برابر تجربه‌های قدیمی‌ لنگه ندارید! ولی از تجربیات هیجان انگیز و به یادآوری خاطرات روزهای سخت لذت می‌برید. ولی نباید فراموش كنید كه كه زندگی كردن در زمان حال از فكر كردن به گذشته شیرین‌تر است.

 
مرداد: شاید امروز فردی شاد و پر نشاط وارد زندگی‌تان شده و زندگی‌تان را از این رو به آن رو كند. اگر این اتفاق افتاد سعی نكنید كه ماجراهای احساسی را تحت كنترل خود درآورید، فقط هر جا شما را به دنبالش كشید همراهش بروید. اما تا زمانی كه این كار را نكرده‌اید نباید انتظار رابطه‌ای عاشقانه را داشته باشید. هنگام قضاوت كردن در مورد خود و دیگران هرچقدر از منطق و عقل خود استفاده نكنید بهتر است.

 
شهریور: امروز بهترین روز برای بذرپاشی و آماده شدن برای اهداف و آرمان‌هایتان می‌باشد. برای اینكه دیروز ماه جدید شرایط مناسبی برای صحبت كردن در مورد ایده‌های جدید را فراهم آورده است. اما اگر دوستانتان فكر كردند شما احمق هستید نگران نشوید، به خاطر اینكه شما قوانین و اصول آنها را قبول ندارید. فقط به خودتان قول دهید كه با هر سازی برقصید!!

 
مهر: امروز ماه دردوازدهمین خانه‌تان یعنی خانه خودآگاهی معنوی قرار دارد و شما هم وقت و فرصت كافی برای فكركردن و تعمق كردن در مسائل معنوی را دارید. اما این موضوع ربطی به حوادث اجتماعی و یا نمایش‌های متملقانه ندارد. راه‌های خیلی زیادی برای نیایش كردن وجود دارد. راهی را پیدا كنید كه برای شما مناسب باشد.

 
آبان: مهم نیست كه امروز چقدر كار دارید- چه از نظر پروژه‌های كاری و چه از نظر وظایفتان نسبت به خانواده- حتماً وقتی خالی پیدا كنید، بنشینید و در مورد امكاناتی كه پیش رویتان قرار دارد فكر كنید. ماه هنوز در خانه یازدهم شما یعنی خانه اهداف بلند مدت قرار دارد و از شما می‌خواهد كه ذهنتان را از سیاست‌های كاری دور نگه دارید. نگران هفته آینده نباشید. چه بخواهید چه نخواهید آینده فرا می‌رسد.

 
آذر: شما در عین حال كه در بین دوستان و خانواده‌تان نقش یك راهنمای شجاع را بازی می‌كنید، لازم است اهل عمل هم به نظر بیایید. اما فقط انجام دان كاری كه به نفع همه باشد كافی نیست، چراكه برای اینكه بتوانید برای انجام دادن كارهایی كه دوستشان دارید دواطلب شوید به پول هم نیاز دارید. فقط نباید كارهایتان را به گردن دیگران بیندازید. وقتی شما كنترل خود را از دست می‌دهید آنها كاملاً می‌فهمند و با این رفتار ناپسند شما به وضوح مخالفت می‌كنند. كمتر به ظاهر خود توجه كنید و بیشتر به صداقت و درستی اهمیت بدهید تا بتوانید از كمك افراد پشتیبان سخاوتمند خود استفاده كنید.

 
دی: اگر به مسافرت رفتن فكر می‌كنید و یا می‌خواهید برای پیك نیك از خانه خارج بشوید، امروز برای برنامه ریزی كردن روز مناسبی است. خوشبختانه اكنون كه شما زیاد ماجراجویی و ریسك پذیری را دوست ندارید راحت‌تر می‌توانید با اوضاع و شریط كنار بیایید. امروز وقتی در مورد یكی از افراد فامیل صحبت می‌كنید می‌توانید به شایعات بی اساس در مورد او گوش بدهید. این سخن بدین معنی نیست كه شما دنبال فضولی كردن در زندگی خصوصی مردم هستید!! بلكه می‌توانید كارهای لذت بخش‌تر دیگری هم انجام بدهید.

 
بهمن: اگر شما دنبال معامله‌ای تجاری هستید، حتی اگر روزهای قبل هم كار خاصی نكرده باشید، امروز بهترین فرصت برای گرفتن تصمیم نهایی است. چیزی كه اهمیت دارد این است كه زودتر دست به كار شده و عزم خود را جزم كنید. امروز روز خوبی برای یادآوری خاطرات گذشته نیز است؛ ولی با فكركردن به حواث تلخ كه هیچ سودی هم برایتان ندارند خودتان را ناراحت نكنید.

 
اسفند: شما امروز فكر می‌كنید كه به آخر خط رسیده‌اید؛ در حالیكه از شدت ناامیدی میزان استرس و ناراحتی شما بسیار افزایش پیدا كرده است و وسوسه شده‌اید كه همه چیز را به حال خود رها كرده و فرار كنید. اما فرار كردن راه حل مناسبی نیست. برای اینكه اگر امروز از این مشكلات فرار كنید، درجای دیگر و روز دیگر به سراغ شما می‌آیند. پس بهترین راهبرد، صادقانه رفتار كردن و مبارزه كردن با مشكلات است.