وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

به دام اعتیاد كشاندن دختران و پسران توسط زن جوان

به دام اعتیاد كشاندن دختران و پسران توسط زن جوان
زن قاچاقچی كه با فریب دختران و پسران جوان، آنها را گرفتار اعتیاد می‌كرد ، در یكی از محله‌های غرب تهران دستگیر شد.

هفته گذشته مردی با مركز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از ماموران برای دستگیری زن همسایه‌اش كه یك قاچاقچی حرفه‌ای است و دختران و پسران بسیاری را به دام اعتیاد می‌كشاند، تقاضای كمك كرد.

ماموران انتظامی تهران پس از این تماس، به بررسی صحت موضوع پرداختند كه معلوم شد، گفته‌های مرد تماس گیرنده صحت دارد و زن قاچاقچی در طبقه سوم یكی از مجتمع‌های مسكونی در غرب تهران زندگی می‌كند.

 

با مشخص شدن فعالیت زن قاچاقچی، ماموران با هماهنگی قضایی با بازپرس حسنی، رئیس شعبه یازدهم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران، به مخفیگاه متهم عزیمت و او را هنگام خروج از خانه دستگیر كردند. در بازرسی از خانه وی نیز ادوات استعمال موادمخدر و انواع موادمخدر شیشه و تریاك كشف و ضبط شد.

با انتقال این زن قاچاقچی به نام شیوا به مركز پلیس، وی در بازجویی به فروش موادمخدر به جوانان اعتراف كرد.

 

اعتراف زن قاچاقچی

شیوا، زن قاچاقچی در اظهاراتش به پلیس گفت از چند سال پیش به مصرف موادمخدر (شیشه) اعتیاد پیدا كردم و هزینه آن را با فروش اثاثیه منزل تامین می‌كردم، تا این كه پس از چند ماه، از فردی كه مواد می‌خریدم، خواستم مرا به عنوان فروشنده مواد استخدام كند كه پذیرفت و به این ترتیب علاوه بر استعمال موادمخدر (شیشه) به فروش آن در میان دختران و پسران جوان پرداختم و روزانه 2 تا 6 نفر با مراجعه به خانه‌ام، موادمخدر (شیشه) می‌خریدند و من پس از دریافت پول‌ها، مبلغی را به همراه كمی موادمخدر برای خود برداشته و بقیه را به سعید ‌ قاچاقچی‌ حرفه‌ای تحویل می‌دادم.

از 6 ماه قبل سعید از من خواست، پول بیشتری را از خریداران موادمخدر بگیرم و اجازه دهم آنها در آپارتمانم موادمخدر استفاده كنند و به این ترتیب افراد معتاد بسیاری به خانه‌ام مراجعه می‌كردند. بنابر این گزارش، به دنبال اعتراف زن قاچاقچی، وی با قرارقانونی از سوی بازپرس حسنی رئیس شعبه یازدهم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران روانه زندان شد و جستجو برای یافتن سعید- قاچاقچی حرفه‌ای – ‌و همدستان احتمالی وی ادامه دارد.