وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قتل همسر برای خریدن مواد مخدر

قتل همسر برای خریدن مواد مخدر
مرد معتاد كه برای خرید كراك همسرش را به قتل رسانده و جواهرات او را سرقت كرده بود روز گذشته با اكثریت آرا به قصاص محكوم شد.
 
به گزارش خبرنگار ما، در ابتدای جلسه محمد شادابی نماینده دادستان تهران در جایگاه حاضر شد و در توضیح كیفرخواست گفت؛ هفت مهرماه سال 86 زنی به ماموران پلیس خبر داد جسد دختر 23ساله اش به نام سمیرا در خانه رها شده است. این زن دقایقی بعد به اتفاق ماموران در محل حاضر شد و جسم بی جان زن جوانی كه با سیم خفه شده بود و به نظر می رسید چندین ساعت از مرگش گذشته است، كشف شد. در حالی كه ماموران كارهای قانونی انتقال جسد را انجام می دادند شوهر این زن كه امین نام دارد بعد از حضور در خانه در حالی كه مقدار زیادی كراك همراه داشت بازداشت شد. شادابی ادامه داد؛ متهم در اعترافات خود گفت برای اینكه بتواند مواد تهیه كند همسرش را به قتل رسانده و جواهرات او را برداشته و به جای آن مواد خریده است. اكنون من به عنوان نماینده دادستان تهران در دادگاه حاضر شده ام تا تقاضای مجازات برای متهم كنم.سپس مادر مقتول در جایگاه قرار گرفت. وی گفت؛ دخترم دو سال قبل از حادثه، ازدواج كرده بود. او دختر بسیار خوبی بود و همیشه به زندگی اش فكر می كرد. ما فاصله زیادی با هم نداشتیم و من همیشه با او در ارتباط بودم و هر روز دخترم را می دیدم تا اینكه روز حادثه از او خبری نشد. امكان نداشت دخترم یك روز به خانه ما نیاید و از حال خودش مرا با خبر نكند. نگرانش شدم و برای اینكه دخترم را ببینم به خانه اش رفتم كه با جسد او مواجه شدم.وی افزود؛ ما اصلاً خبر نداشتیم امین معتاد است. زمانی كه او به خواستگاری دخترم آمد من، پدر و مادرش را قسم دادم، آنها هم قسم خوردند پسرشان اعتیاد ندارد. من هم دخترم را به عقد امین در آوردم. روز حادثه بود كه فهمیدم دامادم اعتیاد دارد چون او بعد از اینكه سمیرا را به قتل رساند سراغ همسایه ها رفته بود تا طلاهای او را به همسایه اش بفروشد و بعد كه آنها قبول نكرده بودند آن را به مواد فروش فروخته و كراك خریده بود. من در آن زمان بود كه فهمیدم امین معتاد است. وی گفت؛ امین دخترم را بی گناه كشته است و من هم تقاضای قصاص او را دارم و تفاضل دیه را هم می پردازم.در ادامه جلسه دادگاه به دستور قاضی عزیزمحمدی متهم در جایگاه حاضر شد. وی گفت؛ اتهام را قبول دارم و اعتراف می كنم همسرم را كشته ام اما من داشتم با او شوخی می كردم و نمی خواستم بكشمش.
 
وی ادامه داد؛ روز حادثه قرار بود تلویزیون فیلم نشان دهد. ما بر سر این مساله با هم درگیری لفظی پیدا كردیم. این موضوع تمام شد، چند دقیقه بعد در حالی كه كنار او دراز كشیده بودم گفتم فكر می كنی چطور می توانم تو را بكشم. من اگر بخواهم تو را به قتل برسانم خفه ات می كنم. بعد خواستم به او نشان دهم كه چطور این كار را می كنم. متهم ادامه داد؛ سیمی بالای سرم بود آن را برداشتم و دور گردن همسرم پیچیدم. كمی فشار دادم، یكدفعه دیدم همسرم فوت شده است. خیلی عصبی بودم، اصلاً در حال خودم نبودم. مدتی گذشت و من به حالت عادی برگشتم و تصمیم گرفتم خودم را بكشم. جواهرات همسرم را برداشتم تا آن را بفروشم و مقداری كراك بخرم و با آن خودكشی كنم. نتوانستم آن طلاها را به كسی بفروشم و آن را به مواد فروش دادم و مقداری كراك خریدم. البته آن كراك برای مصرفم نبود. من می خواستم آن را بخورم و خودم را بكشم كه فرصت نشد. من بارها در زندان اقدام به خودكشی كردم و از كاری كه كردم به شدت پشیمان هستم و امیدوارم اولیای دم من را ببخشند. بعد از پایان جلسه دادگاه هیات قضات وارد شور شدند و متهم را به جرم قتل به قصاص محكوم كردند.