وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

«شاهرخ خان» سفیر آشتی پاكستان و هند

«شاهرخ خان» سفیر آشتی پاكستان و هند
دیدار «شاهرخ خان» بازیگر مسلمان و مطرح سینمای هند با «واسیم اكرم» چهره افسانه‌ای ورزشی كریكت كشور پاكستان، مورد توجه فراوان محافل هنری و سیاسی دو كشور همسایه قرار گرفته است…

خبرگزاری فارس،دیدار «شاهرخ خان» بازیگر مسلمان و مطرح سینمای هند با «واسیم اكرم» چهره افسانه‌ای ورزشی كریكت كشور پاكستان، مورد توجه فراوان محافل هنری و سیاسی دو كشور همسایه قرار گرفته است. 
 به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار «شاهرخ خان» بازیگر مسلمان و مطرح سینمای هند با «واسیم اكرم» چهره افسانه‌ای ورزشی كریكت كشور پاكستان، مورد توجه فراوان محافل هنری و سیاسی دو كشور همسایه قرار گرفته است.
اكرم كه قبل از این كاپیتان تیم كریكتا پاكستان بود، این روزها خودش را آماده می‌كند تا سرپرستی و رهبری یك تیم ورزشی بسیار مهم دیگر را به عهده بگیرد. این قهرمان ورزشی یكی از چهره‌های محبوب و مورد علاقه جوانان در كشور خودش است.
دیدار این دو به دعوت شاهرخ‌خان صورت گرفت و با آن كه بحث اصلی طرفین پیرامون مسائل ورزشی و بازی كریكت بود، ولی دنیای سیاست در هر دو كشور هند و پاكستان آن را با دقت زیادی پیگیری و دنبال كرد.
اهمیت این دیدار از آن جهت است كه كشورهای هند و پاكستان سال‌هاست با یكدیگر درگیری‌های سیاسی دارند و بیش از 50 سال با یكدیگر روابط دیپلماتیك نداشته‌اند.
طی چندسال اخیر دو كشور با همكاری سازمان ملل و اتحادیه اروپا تلاش كرده‌اند تا بر اختلاف خود چیره شوند و دوباره روابط دوستانه ای برقرار كنند.
در این بین هنرمندان سینمای هند نقش مهمی ایفا كرده و به صورت پرچمدار حركت برای آشتی دو كشور درآمده‌اند. به همین دلیل هنرمندان سینمای دو كشور هند و پاكستان دیدارهای دوستانه‌ای با یكدیگر داشته‌اند و به كشورهای یكیدگر سفر كرده‌اند.
چند تن از بازیگران مطرح سینمای پاكستان در مراسم جوایز سالانه فیلم نیر (اسكار هندی) شركت كرده‌اند و برای اولین بار در تاریخ سینمای پاكستان، چند فیلم مطرح هندی به‌روی پرده سینماهای این كشور رفته‌اند.
اختلاف سیاسی در كشور باعث شد تا پاكستان نمایش عمومی محصولات سینمای بالیوود را برای بیش از چهل سال ممنوع اعلام كند. با این حال سینمای هند و بازیگران آن در پاكستان محبوبیت و شهرت خیلی زیادی دارند مردم پاكستان در طول سال‌های توقیف فیلم‌های هندی را باكمك ویدئو و سی دی نگاه می‌كردند.
واسیم اكرم در دیدار با شاهرخ خان درباره برخورد بد مأمورین گمرك فرودگاه بین‌المللی نیویورك هم صحبت كرد و نوع رفتار مأموران اداره مهاجرت آمریكا را محكوم كرد.
شاهرخ‌خان هم اكنون درام خانوادگی و جوان پسند «نام من خان است» را آماده نمایش دارد. در این فیلم كه توسط «كارن جوهر» تهیه و كارگردانی شده، «كاجول» هم بازی می‌كند.